این دو هوادار با شیشه‌های شکسته یکدیگر را به شدت مجروح کردند

جنگ دو طرفدار اندروید و iOS به بیمارستان کشید

دو هوادار سیستم‌های عامل آی.او.اس و اندروید در یک درگیری، یکدیگر را به شدت مجروح کرده و پس از بازداشت توسط پلیس، به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۷۸۸۹۷۶
جنگ دو طرفدار اندروید و iOS به بیمارستان کشید

جام جم کلیک: شاید نتوان پدیده‌ای را بدتر از هواداری متعصبانه از یک برند در میان جوانان یافت، این نوع از هواداری برای بسیاری از جوانان ایجاد هویتی مجازی می‌کند و موجب می‌شود که آن‌ها با یکدیگر به درگیری‌های لفظی پرداخته و توهین و بسیاری از موارد ناشایست دیگر را تجربه کنند. در برخی از موارد نیز این نوع از هواداری از حد خود گذشته و به درگیری فیزیکی منتهی می‌شود.

در یکی از نمونه‌های این موارد ناشایست، دو هم خانه، که یکی طرفدار اپل و دیگری طرفدار اندروید بوده‌اند، در طی یک عدم توافق نظر بر سر اینکه کدام تلفن همراه هوشمند بهتر است، به درگیری فیزیکی روی آورده و پس از بالا گرفتن کار با شکستن بطری‌های شیشه‌ای به جان هم افتادند که نتیجه این امر به بستری شدن هر دوی آن‌ها در بیمارستان و البته تشکیل یک پرونده در اداره پلیس برای هریک از آن‌ها ختم شد.

بنا به گزارش پلیس، این دو نفر در وضعیت عادی قرار نداشتند و با حمله به یکدیگر قصد داشتند تا به هم آسیب بزنند که در نهایت با گزارش فرد سوم به پلیس و حضور نیروهای پلیس در محل حادثه (اوکلاهاما در ایالات متحده آمریکا)، این دو نفر دستگیر و البته پیش از انتقال به مرکز پلیس، برای رسیدگی به جراحت‌هایشان به بیمارستان منتقل شدند.

شایان ذکر است که فرد سوم شناسایی نشده است ولی برخی از رسانه‌های آمریکایی برای ایجاد یک شوخی، او را یک هوادار ویندوزفون معرفی کرده‌اند که به دور از جنجال اندروید و iOS، به کار خود مشغول بوده و اقدام درست را انجام داده است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها