سارقانی که شبانه وارد خانه بازیگر زن فقید تلویزیون و سینما در روستایی حومه شهرستان نوشهر شده و عکس‌های هنری و لوح‌های تقدیر وی و شوهرش را دزدیده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کد خبر: ۷۸۸۵۴۷
جزئیات دستبرد شبانه دزدان به خانه بازیگر فقید تلویزیون

به گزارش جام‌جم، جمعه گذشته زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان نوشهر تماس گرفت و از سرقت اموال خانه مادرش در خانه‌ای روستایی در حومه این شهر خبر داد.

ماموران با اعزام به خانه مورد نظر متوجه شدند این خانه روستایی متعلق به مهین شهابی، بازیگر فقید تلویزیون و سینما بوده که مورد دستبرد قرار گرفته است. آنها مشاهده کردند شیشه و حفاظ‌های آشپزخانه تخریب و سارقان از آنجا وارد ساختمان شده‌اند.

بررسی‌های پلیس نشان داد وسایل خانه به هم ریخته و برخی اموال همراه بخشی از لوح‌های تقدیر شکسته شده است.

با تشکیل پرونده، تحقیقات برای دستگیری سارق یا سارقان شب‌ رو آغاز شد.

آرزو شهابی، دختر این هنرمند به جام‌جم گفت: هر چند روز یک بار برای بررسی وضع خانه روستایی که یادگار مادرم بود، به آنجا می‌رفتم. روز حادثه برای سرکشی دوباره به خانه روستایی رفته بودم که مشاهده کردم حفاظ آشپزخانه و پنجره‌ها شکسته و زمانی که وارد ساختمان شدم، همه چیز به هم ریخته بود. سارقان اموال و اثاثیه را در اتاق نشیمن گذاشته بودند تا همراه خود ببرند که موفق نشده بودند.

وی افزود: سارقان عکس‌های هنری مادرم و نیز لوح‌های تقدیر وی و پدرم را سرقت و وسایل یادگاری به جا مانده از مادر و پدرم را تخریب کرده بودند. اموالی که به سرقت بردند شاید ارزش مالی آنچنانی نداشت اما برایم بسیار ارزشمند بود، زیرا آثار هنری مادرم بود که سال‌ها برای آن زحمت کشیده و به پاس آن مورد تقدیر قرار گرفته بود.

شهابی یادآور شد: از مسئولان انتظامی و قضایی می‌خواهم اقدامات لازم را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان انجام دهند تا هر چه سریع‌تر اموال هنری به سرقت رفته، کشف شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها