پسر جوان وقتی نتوانست با دختر مورد علاقه‌اش ازدواج کند، برای انتقام عکس‌های خصوصی او را در شبکه اجتماعی تانگو منتشر کرد.
کد خبر: ۷۸۸۵۴۱
انتشار عکس‌های خصوصی دختر مورد علاقه در تانگو

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته دخترجوانی با حضور در پلیس فتای استان البرز از مردی به اتهام پخش تصاویر خصوصی‌اش و تهدید به مرگ شکایت کرد و گفت: چندی پیش در فضای مجازی با پسرجوانی آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت.

در جریان این رابطه متوجه شدم او فرد پولداری بوده که در اروپا تحصیل کرده و برای انجام کارهای شرکت پدرش مدام به خارج از کشور سفر می‌کند. مدتی بعد که با یکدیگر ملاقات کردیم، اخلاق و رفتارش را تغییر داد. همین موضوع باعث شد ارتباطم را با او قطع کنم، اما مرد جوان دست‌بردار نبود.

وی ادامه داد: زمانی که حاضر به ادامه رابطه‌مان نشدم، او تصاویرخصوصی‌ام را که در اختیارش بود در شبکه اجتماعی تانگو منتشر کرد و با این کار مرا به دردسر انداخت. مزاحمت‌های این جوان به همین جا ختم نشد و او این‌بار با نوشتن پیام‌هایی روی در و دیوار محله و خانه‌مان مرا به مرگ تهدید کرد. می‌ترسم مزاحمت‌های او جان من و خانواده‌ام را به خطر بیندازد.

پس از این شکایت تحقیقات پلیس آغاز و مخفیگاه متهم زیر نظرگرفته شد تا این که دو روز پیش ماموران او را زمانی که برای دیدار خانواده‌اش به کرج آمده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس فتا بازجویی شد و با اعتراف به مزاحمت‌های اینترنتی و تهدیدهایش گفت: من به او علاقه‌مند بودم، اما زمانی که مشاجره‌مان باعث شد ارتباطمان به پایان برسد، متوجه شدم نمی‌توانم دوری او را تحمل کنم. چند بار از دختر جوان خواستم تا گذشته را فراموش کند و اجازه دهد این‌بار به‌عنوان خواستگار به دیدار خانواده‌اش بیایم که قبول نکرد و خواست دیگر برایش ایجاد مزاحمت نکنم. در ادامه تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم بنابراین تصاویر خصوصی‌اش را در شبکه اجتماعی تانگو منتشر کردم. همچنین برای مزاحمت‌های بیشتر با نوشتن پیام‌هایی روی در و دیوار محله و خانه شاکی او و خانواده‌اش را به مرگ تهدید کردم.

برای متهم پرونده قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

هشدار پلیس

سرهنگ یزدان نیکنام، رئیس پلیس فتای استان البرز با هشدار به مردم گفت: خانواده‌ها باید برای استفاده از فناوری جدید و بهره‌گیری از نرم‌افزارهای ارتباطات تلفن همراه دقت لازم را داشته باشند، اما متاسفانه مشاهده شده که نه فقط خانواده‌ها توجهی به این موضوع ندارند، بلکه گاهی اوقات خود نیز در دام شیادان این شبکه‌های اجتماعی گرفتار می‌شوند.بارها اعلام کرده ایم عکس و اطلاعات شخصی خود را بر روی شبکه های اجتماعی منتشر نکرده و بدون شناخت افراد عکس های خصوصی خود را در اختیار آنها قرار ندهند تا فرصت سوءاستفاده از مجرمان گرفته نشود.

پلیس به‌عنوان حافظان نظم امنیت نسبت به شناسایی، دستگیری و برخورد با این سوءاستفاده‌کنندگان در کمترین زمان ممکن اقدام می‌کند اما قربانیان نیز باید توجه داشته باشند که سکوت آنها باعث تجری مجرمان خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها