پسر جوان که مدعی است دختر مورد علاقه‌اش را بر اثر توهم شیشه به قتل رسانده، با حکم پنج قاضی جنایی به قصاص محکوم شد.
کد خبر: ۷۸۶۸۷۳
حکم قصاص برای قاتل عاشق‌ پیشه

به گزارش جام‌جم، شانزدهم اسفند سال 90 زنی به نام فرزانه به بیمارستانی در غرب تهران منتقل شد که پزشکان پس از معاینه زن جوان متوجه مرگ او شدند. با اطلاع موضوع به پلیس، ماموران پسر جوانی که فرزانه را به بیمارستان منتقل کرده بود، بازداشت کردند.

عزیز در ابتدا مدعی شد فرزانه به دلیل تشنج فوت شده است. او گفت: من و فرزانه شیشه کشیدیم، او حالت تشنج داشت، بلافاصله به اورژانس خبر دادم، تکنیسین‌ها گفتند او علائم حیاتی ندارد، با این حال، وی را برای اطمینان به بیمارستان منتقل کردند.

گفته‌های عزیز در حالی بود که پزشکی قانونی اعلام کرد علت مرگ این زن، خفگی بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن است. عزیز که راز خود را فاش شده می‌دید، لب به اعتراف گشود و گفت: بر اثر توهم ماده مخدر مرتکب قتل شدم.

با تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و پسر جوان صبح دیروز به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه اولیای‌دم فرزانه برای قاتل فرزندشان درخواست قصاص کردند.

رئیس دادگاه هم با تفهیم اتهام به عزیز از او خواست به دفاع از خود بپردازد که پسر جوان با قبول اتهامش گفت: من و مقتول به هم علاقه‌مند بودیم، اما فرزانه مخالف ازدواج ما بود. من 9 سال از او کوچک‌تر بودم و فرزانه به این دلیل مخالفت می‌کرد. روز حادثه شیشه کشیدیم. هر دو متوهم شده بودیم. فرزانه گفت بیا خودکشی کنیم. من هم با روسری خفه‌اش کردم، اما نتوانستم به زندگی خودم پایان دهم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه وارد شور شده و عزیز را به قصاص محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها