مرورگر جدید مایکروسافت بر روی ویندوزفون

اسپارتان به ویندوزفون رسید

شرکت مایکروسافت در آخرین نسخه آزمایشی از ویندوزفون 10، مرورگر وب جدید خود یعنی اسپارتان را نیز در این سیستم عامل گنجاند.
کد خبر: ۷۸۶۷۹۷
اسپارتان به ویندوزفون رسید

جام جم کلیک: مایکروسافت درحال آماده کردن کاربران خود است تا به تدریج با ویندوز 10 در تمامی ابعاد ممکن آَشنا شده و برای عرضه آن آمادگی کامل را داشته باشند. در این میان این غول فناوری آمریکایی برای مشتریان خود به‌صورت منظم به عرضه نسخه‌های آزمایشی می‌پردازد و در هریک از نسخه‌های آزمایشی با رفع مشکلاتی که پیش از آن شناسایی شده بود و همچنین افزودن امکانات جدید، این سیستم عامل را بهتر از پیش می‌سازد.

در آخرین نسخه آزمایشی از ویندوز 10 برای تلفن‌های همراه هوشمند و یا به عبارت آشناتر، ویندوزفون، مایکروسافت سرانجام امکان استفاده از مرورگر وب جدید خود یعنی اسپارتان را نیز فراهم ساخته است. نسخه ویژه تلفن‌های همراه هوشمند اسپارتان دارای مزایای منحصر به‌فردی مانند تقویم ویژه برای برنامه‌ریزی زمانی و همچنین نرم‌افزار محبوب مدیریت ای‌میل آوت‌لوک است که این موارد کاربری آن را برای دارندگان دستگا‌ه‌های ویندوزفونی، به یک امر معقول تبدیل می‌سازد.

در این نسخه جدید از ورژن آزمایشی ویندوز 10 برای تلفن‌های همراه هوشمند، دستگاه‌هایی مانند لومیا 930 و لومیا 640 XL نیز به لیست دستگاه‌های دریافت کننده نسخه آزمایشی افزوده شده‌اند و به نظر می‌رسد که این لیست با هربار عرضه نسخه جدید آزمایشی، بزرگتر از پیش شود.

اگر شما نیز یک دستگاه ویندوزفونی در جیب خود دارید و نمی‌خواهید تا مدت زمان طولانی برای استفاده از ویندوز 10 بر روی همراهتان صبر کنید، می‌توانید از طریق لینک زیر به مرکز ویندوز اینسایدر رفته و برای دریافت بسته به‌روزرسانی به نسخه آزمایش ویندوز 10 اقدام کنید، البته ابتدا باید چک کنید که تلفن همراه شما در لیست دستگاه‌های موجود برای دریافت این قابلیت وجود داشته باشد.

https://insider.windows.com

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۳
۰
۰
تنها ضعف ویندوزموبایل عدم مرورگر حرفه ای در حد كروم اندروید
اخرین بروزرسانی پر از باگ و كرش لومیا۷۳۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها