تساوی مقابل حریف 10 نفره

پرسپولیس، سال 94 را بد آغاز کرد

پرسپولیس با دشواری در لحظات پایانی موفق شد بازی باخته برابر راه آهن 10 نفره را به تساوی کشاند.
کد خبر: ۷۸۳۷۵۸
پرسپولیس، سال 94 را بد آغاز کرد

پرسپولیس و شاگردان فرهاد کاظمی در اولین دیدار لیگ برتر در سال 94 به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر، ساعت 16:45؛ ورزشگاه آزادی، تماشاچی: 5 هزار نفر
داور: احمد صالحی، کمک ها: محمدرضا منصوری، اسد حاج محمد
اخطار: کریمی (16)، ننزیچ (67) از راه آهن، حاتمی (37) از پرسپولیس
اخراج: ابراهیم کریمی (42) از راه آهن

پرسپولیس: مسعود همامی، بابک حاتمی(52 محمد عباس‌زاده)، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، حمیدرضا علی‌عسگری، مایکل اومانیا، مهرداد کفشگری، محمد نوری، امید عالیشاه(61 علی علیپور)، مهدی طارمی و رضا خالقی‌فر(82 دغاغله)
سرمربی: حمید درخشان

راه‌آهن: ایگور ننزیچ، محسن ایران‌نژاد، ابراهیم کریمی، رامین رضاییان، میلاد محمدی، عادل کلاه‌کج (88 احمد موسوی)، سیامک کوهنورد، عباس محمد رضایی(58 مارتین موتومبا)، مهرداد محمدی، بهادر عبدی(75 مجتبی شیری) و امین منوچهری
سرمربی: فرهاد کاظمی

شرح گل‌ها:
پرسپولیس 0 - راه آهن 1(دقیقه 38، رامین رضاییان): از ضربه ایستگاهی که روی اشتباه حاتمی به دست آمده بود، رامین رضاییان، مدافع ملی پوش راه آهنی ها به زیبایی استفاده کرد و گل اول تیمش را به ثمر رساند تا زردپوشان از شاگردان درخشان پیش بیفتند.

پرسپولیس 1 - راه آهن 1( دقیقه 76 مهدی طارمی): حضور محسن بنگر در خط حمله پرسپولیس برای این تیم منجر به ثمر رساندن گل تساوی شد. بنگر با پاس دیدنی خود مهدی طارمی را صاحب فرصت کرد تا گل تساوی را به ثمر برساند.

پرسپولیس 1 - راه آهن 2 (دقیقه 78، امین منوچهری): در حالی که پرسپولیس به سختی به گل تساوی رسیده بود، روی اشتباه مدافعان این تیم، موتومبا صاحب فرصت شد و در حالت دو به دو با دروازه پرسپولیس، منوچهری را صاحب فرصت کرد و مهاجم سابق استقلال گل برتری تیمش را به ثبت رساند.

پرسپولیس 2 - راه آهن 2(دقیقه 90، محمد نوری): محمد نوری روی خطایی که رامین رضاییان روی او انجام داده بود موفق شد یک ضربه پنالتی برای تیمش بگیرد و خودش پشت ضربه قرار گرفت و آن را به گل تساوی تیمش تبدیل کرد.

شرح بازی:
حمید درخشان در آغاز سال جدید هم نتوانست پرسپولیس را به برد در لیگ برتر برساند و فاصله این تیم در 6 هفته باقی مانده به لیگ چهاردهم با تیم صدرنشین به 18 امتیاز برسد.

پرسپولیس از 10 نفره شدن حریف هم نتوانست استفاده کند و در نهایت در حالی که به زحمت گل تساوی اول را به ثمر رسانده بود روی غافلگیری گل دوم را خورد و در دقیقه آخر موفق شد روی تیزهوشی کاپیتان خود و پنالتی مشکوکی که صالحی اعلام کرد به تک امتیاز این بازی برسد و سال را با شکست در لیگ آغاز نکند.

دقایق حساس:
دقیقه 5: حرکت در عمق مهدی طارمی با خطای او روی مدافع راه آهن همراه بود تا این فرصت از دست برود.

دقیقه 7: مهدی طارمی ضربه سرضربش را از درون محوطه جریمه به سمت دروازه ننزیچ نواخت که توپ کم قدرت مهاجم پرسپولیس از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 12: شوت راه دور امید عالیشاه با دفع اشتباه دروازه بان راه آهن یک کرنر نصیب پرسپولیسی ها کرد.

دقیقه 16: حرکات هماهنگ نوری، طارمی و عالیشاه یک ضربه ایستگاهی از منطقه ای مناسب نصیب پرسپولیسی ها کرد و داور به دلیل خطای میلاد محمدی روی عالیشاه این بازیکن را با یک کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 17: ضربه ایستگاهی را حمید علی عسگری برای پرسپولیسی ها زد که توپش به مدافع راه آهن خورد و به کرنر تبدیل شد.

دقیقه 18: روی ضربه کرنر محسن بنگر می توانست گل اول سرخ ها را به ثمر برساند که توپش با دفع مدافع راه آهن از روی خط همراه شد.

دقیقه 27: روی فرار طارمی پرسپولیس می توانست صاحب فرصت گلزنی شود که تعلل این بازیکن که تصور می کرد در آفساید قرار دارد این فرصت را از سرخ پوشان گرفت. امید عالیشاه در ادامه توپ را به بیرون زد که کمک داور این بازیکن را در آفساید تشخیص داد.

دقیقه 28: پاس در عمق مهدی طارمی به محمد نوری، با ضربه فنی کاپیتان پرسپولیس همراه بود که ضربه این بازیکن با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 37: اشتباه بابک حاتمی باز کار دست این بازیکن داد و او در جدال تک به تک با مهرداد محمدی مجبور به خطا پشت محوطه جریمه و دریافت کارت زرد شد. حاتمی بعد از اینکه در دفع توپ ناکام ماند در ادامه در کورس با محمدی نیز از او کم آورد تا ناچار شود پشت محوطه جریمه به راه آهنی ها ضربه ایستگاهی تقدیم کند.

دقیقه 40: میلاد محمدی روی ضربه ایستگاهی مستقیم دروازه همامی را نشانه گرفت که جانشین سوشا مکانی در این دیدار به راحتی توپ را دفع کرد.

دقیقه 41: ابراهیم کریمی که یک کارت زرد دریافت کرده بود در کورس با مهدی طارمی این بازیکن را با خطا متوقف کرد تا داور دیدار ضمن اعلام ضربه ایستگاهی برای سرخ پوشان، مدافع راه آهن را با کارت زرد دوم جریمه کند و کریمی از زمین بازی اخراج شود.

دقیقه 42: ضربه ایستگاهی به دست آمده را نوری نتوانست وارد دروازه راه آهن کند و در ادامه این طارمی بود که از ارسال حاتمی دروازه ننزیچ را تهدید کرد ولی توپش با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 45+1: ارسال امید عالیشاه را خالقی فر در فرصتی ایده آل و در حالی که می توانست درون دروازه ننزیچ قرار دهد به بیرون پاس داد و در ادامه مهرداد کفشگری با شوتی زمین توپ را با اختلاف کم به بیرون زد.

دقیقه 46: روی ارسال خالقی فر، محمد نوری با ضربه سر دروازه راه آهن را تهدید کرد که توپش با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 49: محسن بنگر از میانه زمین اقدام به دریبل زنی کرد و بعد از جا گذاشتن دو بازیکن حریف، توپ را در جناح راست برای خالقی فر فرستاد که ارسال زمینی این بازیکن را راه آهنی ها به کرنر فرستادند.

دقیقه 67: بهترین فرصت گلزنی در نیمه دوم برای جبران گل عقب مانده برای سرخ پوشان توسط علیپور از دست رفت. مهاجم جوان پرسپولیس درون محوطه جریمه و در حالتی تک به تک به ننزیچ توپش را از کنار دروازه به بیرون زد.

دقیقه 69: علیپور بار دیگر فرصت ایده آلی را برای سرخ پوشان از دست داد و در حالی که بدون مزاحمت خاصی از سوی مدافعان راه آهن در گوشه شش قدم صاحب توپ شده بود، آن را به بیرون زد. علیپور در این صحنه اگر دقتی که در زدن مشت به سر و صورت خود بعد از از دست دادن موقعیت را داشت، روی توپ متمرکز می کرد مطمئنا می توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند.

دقیقه 84: شوت راه دور مهرداد کشفگری با واکنش ننزیچ به کرنر رفت.

دقیقه 85: روی ارسال کرنر، محمد عباس زاده با حرکتی نمایش و آکروباتیک دروازه راه آهن را تهدید کرد که «ننزیچ» به راحتی آن را دفع کرد.

دقیقه 87: کرنر محمد نوری را مایکل اومانیا به سمت دروازه ننزیچ نواخت که توپ برگشت داده شد.

حاشیه:
هواداران پرسپولیس در دقیقه 70 بعد از اینکه از تیم شان ناامید شدند شروع به سر دادن شعار علیه بازیکنان کردند. آنها با اعلام اینکه پیراهن پرسپولیس و حرمت آن باید حفظ شود از بازیکنان خواستند غیرت بیشتری در زمین بگذارند.

اتفاق ویژه:
ابراهیم کریمی مدافع باتجربه راه‌آهن در دقیقه 42 به دلیل انجام خطا روی مهدی طارمی اخطار دوم را دریافت کرد و از بازی خارج شد.(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها