اوایل ماه جاری کمپانی سونی اعلام کرد که تنها گوشی‌های خانواده اکسپریا زد خود را به اندروید ۵.۰ آبنبات چوبی آپدیت خواهد کرد
کد خبر: ۷۸۳۴۱۲
آپدیت اندروید ۵ برای اکسپریا C3 و اکسپریا T2 Ultra سونی

به گزارش جام جم کلیک: در آن زمان صحبتی از سایر گوشی‌ها نظیر Xperia E3، Xperia C3، Xperia M2، Xperia T3، Xperia T2 Ultra و غیره نبود. خوشبختانه به‌نظر می‌رسد بعضی از این گوشی‌ها سرانجام آپدیت Lollipop را دریافت خواهند نمود.

سونی امروز به‌طور رسمی تایید کرد که اکسپریا سی۳ و اکسپریا تی۲ اولترا به اندروید ۵.۰ آپدیت می‌شوند، اما هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نشده است. این دو گوشی که در سال گذشته روانه بازار شده‌اند، هر دو جزو دسته گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرند و از پردازنده اسنپدراگون ۴۰۰ و ۱ گیگابایت رم بهره می‌برند. بنابراین امیدوار هستیم سایر گوشی‌های اکسپریا که از مشخصاتی مشابه بهره می‌برند نیز به این نسخه از اندروید ارتقا پیدا کنند.

همانطور که احتمالاً باخبر هستید سونی به‌طور رسمی انتشار آپدیت آبنبات چوبی را برای گوشی‌های جدیدش شامل Xperia Z3، Xperia Z3 Compact و Xperia Z2 آغاز کرده است. همچنین برای دو تبلت Xperia Z3 Tablet Compact و Xperia Z2 نیز این آپدیت قابل دریافت می‌باشد. البته آپدیت مدل Xperia Z2 احتمالا در هفته آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها