این افزونه شما را از ردیابی جی‌میلتان آگاه می‌کند

یک افزونه ویژه برای امنیت جی‌میل

شرکت‌های تبلیغاتی نه‌تنها برای شما ای‌میل‌های گاه و بیگاه می‌فرستند بلکه برای اطمینان از اینکه تبلیغات آن‌ها بر روی مشتریان اثرگذار بوده است، ای‌میل‌ها را ردیابی می‌کنند که این امر خلاف قوانین حریم شخصی است، افزونه جدید تولید شده برای جی‌میل شما را از وقوع احتمالی این امر آگاه خواهد ساخت.
کد خبر: ۷۸۲۸۱۹
یک افزونه ویژه برای امنیت جی‌میل

جام جم کلیک: تا به حال به‌ این موضوع فکر کرده‌اید که شرکت‌های تبلیغاتی چگونه آدرس ای‌میل شما را پیدا می‌کنند و از آن مهم‌تر اینکه چرا پس از بازکردن یک ای‌میل تبلیغاتی تا مدت‌ها در زمینه‌های مشابه، با بمباران تبلیغاتی روبرو می‌شوید؟ پاسخ این سوال ساده است، در نخستین گام باید گفت که تامین‌کنندگان حساب ای‌میل شما و سایر مکان‌هایی که در آن‌ها عضو هستید آدرس شما را به بنگاه‌های تبلیغاتی می‌فروشند و در ادامه نیز شرکت‌های تبلیغاتی برای شما ای‌میل‌های حاوی تبلیغ را ارسال می‌کنند ولی ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود.

برخی از واحد‌های تبلیغاتی برای اطمینان از اینکه تبلیغات آن‌ها موثر بوده است به‌طور نامحسوسی ای‌میل شما را ردیابی می‌کنند و این کار در پس زمینه و به‌دور از چشم کاربر انجام می‌شود درحالی که کاملا بر خلاف قوانین حفظ حریم شخصی است. به همین منظور نیز یک افزونه ویژه برای حساب‌های کاربری جی‌میل ساخته شده است که Ugly Email نام دارد.

این افزونه به صورت رایگان ارائه می‌شود و با ردیابی شرایط حساب کاربری جی‌میل شما به شما هشدار می‌دهد که کدام‌یک از ای‌میل‌های وارد شده قصد دارد تا عملکرد شما را ردیابی کند. به این ترتیب می‌توانید بدون اینکه ای‌میل مربوطه را بازکنید، آن را از روی حافظه حساب خود پاک کنید تا از عواقب ردیابی شدن توسط آن در امان بمانید.

برای دانلود رایگان این افزونه کافی است به آدرس زیر مراجعه کنید و آن را بر روی مرورگر خود نصب کنید:

دانلود رایگان افزونه‌ی Ugly Email

البته به‌ یاد داشته باشید که این افزونه مخصوص مرورگر گوگل کروم است و نمی‌توانید از آن در مرورگرهای دیگر استفاده نمایید.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها