جام جم ورزشی: کاکا مرد سال سابق فوتبال جهان است. او اکنون در اورلاندو سیتی آمریکا بازی می کند و کم کم به پایا دوران فوتبال خود نزدیک می شود.
کد خبر: ۷۸۲۷۳۸
تیم رویایی ستاره برزیلی +[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، دیلی میل مدتی است تیم های منتخب تاریخ فوتبال را به انتخاب ستاره های مختلف فوتبال دنیا معرفی می کند. اینبار به سراغ کاکا رفته اند و این ستاره سابق تیم ملی برزیل و میلان تیم منتخب تاریخ فوتبال را اینگونه معرفی می کند. البته هیچ جای تعجب نیست که اکثر بازیکنان حاضر در این فهرست برزیلی و ایتالیایی(کاکا سال ها در لیگ سری آ ایتالیا بازی کرد) باشند.

دیدا

کاکا درباره دیدار می گوید: من چهار سال با ایکر کاسیاس در رئال مادرید بازی کردم اما بدون شک دیدار برترین دروازه بان تاریخ است، دروازه بانی که من با او در میلان و تیم ملی برزیل همبازی بودم.

کافو

کاکا: من از کافو چیزهای زیادی یاد گرفتم. او دوبار قهرمان جام جهانی شد و لیگ قهرمانان اروپا را هم برد اما با این حال همیشه به دنبال موفقیت های جدید بود.

الساندرو نستا

کاکا: نستا می دانست در چه موقعیتی قرار بگیرد، چه زمانی حرکت کند و مهاجمان حریف چه کاری می خواهند انجام بدهند. او مدافعی بسیار قدرتی و سریع بود.

پائولو مالدینی

کاکا: او پنج بار لیگ قهرمانان اروپا را برد و هفت بار اسکودتو را فتح کرد اما با این حال اولین نفری بود که به تمرینات می آمد و آخرین نفری بود که از تمرینات خارج می شد. او نمونه یک بازیکن کامل بود.

روبرتو کارلوس

کاکا: یک بازیکن فوق العاده که در دفاع چپ واقعا هیجان انگیز بود. او قدرتی ، سرعتی و تکنیکی بود و ضربات آزاد فوق العاده ای می زد.

آندره آ پیرلو

کاکا: من عاشق بازی کردن در کنار پیرلو بودم. او یکی از بهترین هاست. او همیشه می دانست بازیکن حریف قرار است چه حرکتی انجام بدهد. من همیشه پشت سر او بازی می کردم و او همیشه من را به راحتی پیدا می کرد.

زین الدین زیدان

کاکا: من هرگز با زیدان بازی نکردم اما مقابل او به میدان رفتم. شگفت آور بود که او چگونه فوتبال بازی می کند و چطور در زمین دور خود می چرخد. گاهی اوقات غیر قابل تصور است که او چگونه فوتبال بازی می کند.

آندرس اینیستا

کاکا: من فوتبال اینیستا را که سخت ترین کارها در میدان را آسان می کند دوست دارم. او هر چیز غیرممکنی را در میدان فوتبال انجام می دهد.

کریستیانو رونالدو:

کاکا: زمانی که با او در رئال همبازی بودم چیزهای زیادی از او یادگرفتم که کمک زیادی به فوتبال من کردم. او بهترین بازیکن کنونی فوتبال دنیاست.

رونالدو(برزیل) :

او را دوست دارم، او یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال است. رونالدو از هر بازیکن دیگری متفاوت است. می توانم بگویم او بهترین بازیکنی است که تا به حال با او همبازی بوده ام.

رونالدینهو:

من مقابل او بازی کرده ام. او می تواند کارهایی با توپ انجام بدهد که فهمیدنی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها