یوتیوب اعلام کرد که پشتیبانی از همراه‌ و تلویزیون‌های قدیمی را متوقف خواهد کرد

پایان کار یوتیوب برای دستگاه‌های قدیمی

سیستم‌ پخش آنلاین ویدیوی Vessel، در دسترس عموم قرار گرفت

جایگزین یوتیوب آمد

بسیاری از افراد از شرایط عجیب و تبلیغات بیش از حد یوتیوب خسته شده‌اند و همین امر نیز موجب ایجاد وب‌سایت‌های منطقه‌ای پخش ویدیو شده‌ است که هیچ‌یک در عمل توانایی بالایی در حد یوتیوب را ندارند ولی وب‌سایت Vessel، یک رقیب نیرومند برای یوتیوب است.
کد خبر: ۷۸۲۷۰۱
جایگزین یوتیوب آمد

جام جم کلیک: شاید یکی از مواردی که همه ما در اینترنت با آن مشکل داریم را بتوان سرعت پایین پخش فایل‌های ویدیویی به‌صورت آنلاین دانست، در این میان حتی وقتی که اینترنت ما بسیار پرسرعت است نیز باز این مشکل پابرجا باقی می‌ماند که علت اصلی آن عدم وجود سرورهای نیرومند برای استریم ویدیویی است. این موضوع موجب شده است تا وب‌سایتی مانند یوتیوب با تکیه بر زیرساخت‌های بسیار نیرومند و سرورهای سریع خود، به سرعت رشد کند ولی عدم وجود رقیبی در حد اندازه‌های معقول موجب شد که یوتیوب تا حدی سیاست‌های خود را به اجبار به خورد مخاطب بدهد و تبلیغات بسیار زیاد و برخی موارد غیرقابل رد کردن و سرعت پایین برای برخی از ویدیوها موجب شد تا همگان به‌دنبال جایگزینی برای این سایت باشند.

این امر موجب ایجاد سایت‌های منطقه‌ای شد که در ایران نمونه آن را با نام آپارات مشاهده کردیم ولی بازهم مشکلات مربوط به سرعت و حجم فایل‌ها حل نشدند تا اینکه مدیر سابق شرکت هلو، چندی پیش اعلام کرد که در حال کار بر روی رقیبی جدی برای یوتیوب است و سرانجام نیز امروز اعلام شد که وب‌سایت Vessel برای همگان در دسترس قرار گرفته است و به‌صورت رسمی رقابت این وب‌سایت با یوتیوب آغاز شده است.

البته این وب‌سایت برای کاربران عمومی رایگان نخواهد بود ولی با پرداخت 3 دلار حق عضویت یک ساله آن می‌توان یک سال رایگان را نیز از این وب‌سایت هدیه گرفت. علاوه بر آن نیز نسخه تلفن‌های همراه Vessel نیز آماده و عرضه شده است تا بتوان به‌راحتی بر روی پلتفرم‌های مختلف از آن استفاده کرد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ahmad
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
۰
۰
با وجود اینكه برای یوتیوب از قندشكن استفاده میكنم ولی بازم سرعتش ده برابر این سایته!!!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها