معاون مخابرات استان تهران پاسخ داد

مردم از اینترنت مخابرات رضایت دارند؟

عرضه اینترنت 4G در 98 درصد شهرهای آمریکا

تحقق یک رویا، همه‌گیر شدن اینترنت 4G

کشور ایالات متحده آمریکا به‌عنوان یک کشور دارای زیرساخت‌های نیرومند مخابراتی سرانجام موفق شد تا تقریبا تمامی این کشور را به اینترنت پر سرعت همراه نسل چهارم مجهز سازد و 98 درصد این کشور تحت پوشش‌دهی اینترنت 4G قرار گرفت.
کد خبر: ۷۸۲۷۰۰
تحقق یک رویا، همه‌گیر شدن اینترنت 4G

جام جم کلیک: دهه فعلی برخلاف دهه قبل، دیگر به اینترنت در مکان‌های ثابت تعلق ندارد، سرعت حرکت انسان‌ها بالاتر رفته است و شاید یک انسان معمولی به‌صورت روزانه مسافتی 50 کیلومتری را به حرکت بپردازد و با توجه به وابستگی بالای بسیاری از امور به شبکه اینترنت، استفاده از اینترنت همراه به امری مرسوم تبدیل شده است.

در این میان کشور ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که 98 درصد شهرهای این کشور تحت پوشش‌دهی آخرین نسل از اینترنت همراه یعنی اینترنت 4G قرار دارد.جالب اینجاست که بدانید شرکت‌های بزرگ مخابراتی در آمریکا نیز تقریبا به یک اندازه از این موضوع سود می‌برند زیرا شرکت مشهور AT&T و شرکت T-Mobile، به‌ترتیب 300 میلیون و 250 مشترک اینترنت‌های 4G و LTE را تحت پوشش دارند و شرکت ورایزن هم تقریبا تمامی ایالات متحده را تحت پوشش قرار داده است.

شاید این خبر در سال گذشته برای ما بسیار ناراحت کننده به‌نظر می‌رسید ولی امروزه دیگر لازم نیست که حسرت اینترنت پر سرعت 4G را داشته باشیم زیرا زیرساخت‌های مورد نیاز برای عرضه این نوع از اینترنت در کشورمان نیز مهیا شده است و به‌زودی شاهد عرضه آن در تمامی شهرهای اصلی خواهیم بود. اینترنت 4G می‌تواند سرعت و کیفیت جدیدی از اینترنت را برای ما تعریف کند و پروژه‌هایی مانند اینترنت اشیاء و یا خودروهای کاملا هوشمند، به‌طور کامل به تحقق همه‌گیر شدن این نوع از ارتباط همراه وابسته هستند.

جالب است بدانید که آمریکا در زمینه اینترنت 4G، در جمع پیشگامان اصلی قرار ندارد و کشورهای شرق آسیا مانند ژاپن و کره جنوبی، بالاترین میزان تطبیق با اینترنت 4G را در میان تمام کشورهای جهان دارا هستند.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
۰
۰
ما هنوز 3Gمون درست كار نمی كنه چه برسه به 4G
گورش
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
۰
۰
بابا فیلممون كردید.كو اینترنت پرسرعت. ای دی اس ال تونم سرعتش كمه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها