تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی برابر رئال مادرید گام بلندی برای قهرمانی در رقابتهای این فصل لالیگا برداشت.
کد خبر: ۷۸۲۵۰۲
گام بلند آبی اناری‌ها برای قهرمانی

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید بامداد امروز از هفته بیست و هشتم این مسابقات در حضور بیش از 98 هزار تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ بارسلون مقابل هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت دو بر یک به سود ابی و اناری ها به پایان رسید.

در ابتدای این دیدار آفسایدگیری اشتباه بازیکنان بارسلونا باعث شد تا بنزما توپ را روی تیر دوم برای رونالدو ارسال کند که شوت سر ضرب او ، به تیر افقی دروازه بارسلونا اصابت کرد.

اما کم کم بارسلونا با میدان داری اینیستا کنترل بازی را در دست گرفت تا اینکه دقیقه 20 سانتر دقیق لیونل مسی را جرمی متئو مدافع فرانسوی ،با ضربه سری زیبا وارد دروازه رئال کرد.

اما دقیقه 31 بعد از اینکه نیمار یک فرصت خوب را از دست داد در برگشت کریم بنزما با پاس پشت پا استثنایی توپ را برای رونالدو کاشت تا او با ضربه دقیق نوک پای خود، توپ را درون دروازه بارسلونا قرار دهد و کار را به تساوی بکشاند.

در دقیقه 56 بازی پاس مستقیم و بلند دنی آلوز را سوارز پس از کنترلی عالی و ضربه‌ای زیبا به زاویه مخالف، به گل دوم بارسا تبدیل کرد تا کاتالانها این بازی مهیچ را دو بریک به سود خود به پایان ببرند البته مهاجمان بارسلونا در این بازی چند موقعیت گلزنی را هم از دست دادند.

بارسلونا با این برد ارزشمند جمع امتیازات خود را به 68 رساند تا با 4 امتیاز برتری درمقایسه با رئال در صدر جدول قرار گیرد.

اما در سایر بازیهای حساس اروپا دیشب در لیگ برتر انگلیس تیم‌ لیورپول در خانه 2 بر یک به منچستر یونایتد باخت.

خوان ماتا ستاره اسپانیایی تیم من یونایتد مرد اول این میدان بود که هر دو گل تیم منچستر یونایتد را به ثمر رساند.

گل دوم ماتا با یک قیچی برگردان زیبا به ثمر رسید. ضمن اینکه دقیقه 46 بازی نیز استیون جرارد کاپیتان لیورپول از بازی اخراج شد. گل تیم لیورپول را هم دانیل استوریچ زد.

همچنین دقیقه 90 وین رونی یک ضربه پنالتی را برای منچستر یونایتد از دست داد.منچستر با این برد 59 امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر درمقایسه با آرسنال در رده چهارم جدول رده‌بندی ایستاد. همچنین تیم چلسی 3 بر 2 هال سیتی را در خانه اش مغلوب کرد تا با یک بازی کمتر و 67 امتیاز و اختلاف 6 امتیازی در مقایسه با من سیتی همچنان صدر جدول را در اختیار داشته باشد .در سری آ ایتالیا نیز یوونتوس یک بر صفر برابر جنوا به پیروزی رسید ، سامپدوریا یک برصفر بر اینتر غلبه کردو چز‌نا با همین نتیجه به رم باخت در جدول تیم‌ یوونتوس با67 امتیاز ، رم با 53 و لاتزیو با 52 امتیاز در جایگاه اول تا سوم ایستاده‌اند.

در بوندس لیگای آلمان نیز تیم وولفسبورگ دیشب در زمین ماینس یک یک متوقف شد و تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره‌نای مونیخ 2 بر صفرنتیجه را به مونشن گلادباخ واگذار کرد تیم گواردیولا با وجود این باخت با 64 امتیاز پیشتاز جدول است و وولفسبورگ با 54 امتیاز و مونشن گلادباخ هم با 47 امتیاز در رده دوم و سوم قرار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها