هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

تراکتورسازی، پیروزی را با تساوی عوض کرد

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ؛

شکست تراکتورسازی مقابل الاهلی عربستان

تیم فوتبال تراکتورسازی سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را با شکست برابر الاهلی عربستان به پایان برد.
کد خبر: ۷۸۲۰۳۷
شکست تراکتورسازی مقابل الاهلی عربستان

در ادامه روز دوم از هفته سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شامگاه چهارشنبه از گروه D تیم فوتبال تراکتورسازی از در شهر جده به مصاف الاهلی عربستان رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر صفر برابر میزبان خود تن به شکست داد. «جاسم» در دقایق ۷۰ و ۷۹ برای الاهلی گلزنی کرد.

نیمه اول این دیدار دو تیم بازی پایاپا و برابری را به نمایش گذاشتند و موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن سودی ببرند. تراکتورسازی هم چند موقعیت خوب داشت و می توانست دروازه میزبان را باز کند اما این اتفاق رخ نداد.

در شروع نیمه دوم تیم الاهلی برای رسیدن به گل تلاش بیشتری از خود نشان داد و تراکتورسازی بیشتر دل به ضد حملات بسته بود و دفاع را از میانه میدان در دستور کارش قرارداده بود. با این حال تا دقیقه ۶۰ فرصت مطلوبی برای گلزنی فراهم نشد و شاید یکی از معدود موقعیت ها نصیب شهاب گردان شد که ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۰ این دیدار ضربه آرام جاسم از درون محوطه جریمه در شرایطی که می توانست به راحتی در اختیار حامد لک قرار بگیرد، با اشتباه فاحش این دروازه بان به گل تیم الشباب تبدیل شد تا تراکتورسازی یک گل بادآورده بخورد و کارش برای ادامه مسابقه سخت شود.

چند دقیقه بعد بازهم الاهلی از ضعف خط دفاعی تراکتورسازی بهترین استفاده را برد و در دقیقه ۷۹ توسط جاسم به گل دوم دست پیدا کرد. در دقایق باقی مانده تلاش های تراکتورسازی برای جبران یکی از گل ها ثمری نداشت و این تیم هم مثل پرسپولیس برابر تیم عربستانی شکست خورد.

شاگردان تونی اولیویرا با این شکست همچنان ۳ امتیازی باقی ماندند و در رده سوم گروه خود ایستادند. تیم الاهلی هم با این پیروزی ۷ امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند. تیم نسف قارشی ازبکستان هم با ۴ امتیاز دوم است و تیم الاهلی امارات با ۳ امتیاز در رده چهارم است. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها