تردد تریلرها در محور هراز همچنان ممنوع

محدودیت‌های ترافیکی در جاده های ایران

محدودیت‌های ترافیکی جاده ها در ایران تا روز جمعه ۲۲ اسفندماه اعلام شد که بر این اساس، تردد کلیه تریلرها در محور هراز همچنان ممنوع است.
کد خبر: ۷۷۹۲۵۵
محدودیت‌های ترافیکی در جاده های ایران

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکرشده، ‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌ روال عادی در جریان است.

در شبانه‌ روز گذشته، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۳۱۰ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۲۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی ۱۷ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صبح صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

موتورسیکلت

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه لغایت ساعت ۲۴جمعه ۲۲ اسفند ماه ۹۳ از محورهای کندوان(کرج- چالوس)، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

سواری

تردد کلیه خودروها از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه ۲۲ اسفند ماه، از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸الی ۲۴ همان روز، از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن‌آباد (محدوده دزدبن) به سمت کرج، یکطرفه می‌باشد.

وسایل نقلیه سنگین به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی

در محور کندوان: تردد کلیه تریلرها، کامیون ها و کامیونت‌ها کماکان ممنوع است.

در محور هراز: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها ازساعت ۶ الی ۲۴روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه مورخ ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اسفند ماه ممنوع می باشد.

در محور فیروزکوه: تردد کلیه تریلرها از ساعت ۶ الی ۲۴ روز جمعه ۲۲ اسفند ماه از تهران به قائمشهر و بالعکس، ممنوع می‌باشد.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی

محور فرعی شمشک ـ دیزین، واقع در استان های البرز و تهران، از ساعت ۱۵ روز ۲۹ مهر تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش برف مسدودو تردد از محور کرج - گچسر - مرزن آباد انجام می شود.

محور فرعی پونل - خلخال، واقع در استان اردبیل، از ساعت ۱۲ روز ۴ آذر ماه تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش شدید برف و احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محور اسالم - خلخال انجام می شود.

۳- محور فرعی سرو آباد ـ پاوه، واقع در استان کردستان، از تاریخ ۶ آذر ماه تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش شدید برف و احتمابل ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محور سنندج - کامیاران - روانسر - پاوه انجام می شود.

۴-محور قدیم اصفهان ـ شهرکرد (گردنه رخ ـ جعفرآباد)، واقع در استان چهار محال وبختیاری، از تاریخ ۱۰ آذر ماه ۹۳ لغایت ۱۵ فرودین ۹۴، به دلیل احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن، حدفاصل کیلومتر۱۷ تا ۲۶، مسدود و تردد از مسیر تونل های رخ ۱ و ۲انجام می شود.

۵- آزادراه مرزن آباد ـ چالوس، واقع در استان مازندران، از مورخ ۱۴ آذر ماه تا اطلاع بعدی، به دلیل ریزش کوه مسدود و تردد از محور قدیم مرزن آباد ـ چالوس انجام می شود.

۶- محور فرعی همدان ـ گنجنامه ـ تویسرکان، واقع در استان همدان تا تاریخ ۳۱ فروردین ۹۴، به دلیل صعب العبور بودن و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محورهای همدان - جوکار - تویسرکان و همدان - اسدآباد - تویسرکان انجام می شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها