دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

رئالی ها منتظر یک پیروزی پر گل در خانه

جام جم ورزشی: دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از فردا آغاز می شود.
کد خبر: ۷۷۸۴۰۹
رئالی ها منتظر یک پیروزی پر گل در خانه

به گزارش جام جم ورزشی ، فردا شب مشخص می شود که چه تیم هایی به مرحله بعد راه می یابند. البته مشخص است که رئال مادرید به مرحله بعد می رود اما در دیگر دیدار که بین پورتو و بازل برگزار می شود هنوز چیزی مشخص نیست.

رئال‌مادرید – شالکه

رئال‌مادرید به لطف برتری 2 بر صفر در زمین شالکه شانس بسیار زیادی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان دارد. رئالی‌ها البته ممکن است بابت از دست دادن صدر جدول لالیگا و واگذاری آن به لالیگا تحت تاثیر قرار گرفته باشند. . افت کریستیانو رونالدو نیز در چند بازی اخیر بسیار فاحش بوده است و این مهاجم گلزن نتوانسته بازی های خوب خود را در سال قبل تکرار کند. پیروزی رئال در این دیدار و صعود به مرحله بعد می‌تواند رئال را بار دیگر به ساحل امن برساند.

رئال مادرید برابر تیم‌های آلمانی عملکرد خوبی داشته است. این تیم اسپانیایی تاکنون 27 بار با تیم‌های آلمانی روبروشده که در 21 بازی پیروز بوده است. چهار بازی با تساوی به پایان رسیده و 2 بار نیز شکست خورده است.

این دو تیم فصل گذشته نیز برابر هم به میدان رفتند که رئال در هر دو دیدار صاحب برتری شد و با قاطعیت توانست به مرحله بعد راه یابد. رئال فصل گذشته در 2 دیدار موفق شد 11 بار دروازه شالکه را باز کند و 2 گل نیز دریافت کرد تا در یک بازی یک طرفه به مرحله بعد برسد. رئال در ادامه دو تیم آلمانی دیگر به نام‌های دورتموند و بایرن مونیخ را نیز از پیش روی برداشت و با برتری برابر آتلتیکومادرید فاتح لیگ قهرمانان شد.

پورتو - بازل

یکی از کم‌هیجان‌ترین دیدار‌های این فصل لیگ قهرمانان دیدار دو تیم پورتو و بازل است. وقتی این دو تیم در لیگ قهرمانان به هم برخورد کردند قطعا هواداران فوتبال ناامید شدند ولی وقتی بازی رفت دو تیم را دیدند قطعا نظرشان فرق کرد. دو تیم در دیدار رفت خود در سوئیس بازی خوب و زیبایی را به نمایش گذاشتند که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این در حالی بود که ابتدا بازل توانست به گل برسد ولی گل خورده این تیم سوئیسی باعث شد تا شانس آنها برای بازی برگشت کاسته شود.

دو دیدار دیگر این مرحله چهارشنبه برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها