انتشار اطلاعاتی در مورد نقشه‌ی راه اینتل نشان داد که این کمپانی در نظر دارد تا پردازنده‌های برادول را در میانه‌های سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه کند. حال این کمپانی شایعات در این خصوص را در جریان برگزاری GDC 2015 تایید کرده است.
کد خبر: ۷۷۷۵۶۶
عرضه پردازنده‌های 14 نانومتری برادول در تابستان 2015

به گزارش جام جم کلیک: اینتل با تایید شایعات منتشر شده در خصوص عرضه‌ی پردازنده‌های سری برادول در GDC 2015، از برنامه‌های پیش روی خود پرده برداشت. در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی، اینتل تایید کرد که تراشه‌های مبتنی بر لیتوگرافی ۱۴ نانومتری خود را با بهره‌گیری از پردازنده‌ی گرافیکی Iris Pro و همچنین توان طراحی حرارتی ۶۵ واتی در میانه‌های سال ۲۰۱۵ میلادی روانه‌ی بازار خواهد کرد. این پردازنده‌ها بصورت آنلاک شده عرضه خواهند شد که از این‌رو کاربران امکان اورکلاک کردن این پردازنده‌ها را خواهند داشت.

رکوردهای کاربران در اورکلاک کردن پردازنده‌های اینتل در حالی که با استفاده از مایعات یا هوا، خنک می‌شوند، بسیار دیدنی خواهد بود. با توجه به ویژگی‌های این پردازنده‌ها می‌توان از آن در بوردهای میکرو ATX و مینی ITX‌ استفاده کرد.

اینتل نسل جدید مینی‌پی‌سی‌های NUC خود را با بهره‌گیری از پردازنده‌ی Core i7 سری برادول روانه‌ی بازار خواهد کرد که یک پردازنده‌ی ۲۸ واتی با پردازنده‌ی گرافیکی Iris است. انتظار می‌رود این مینی‌پی‌سی از ماه آتی میلادی روانه‌‌ی بازار شوند.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها