هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

سلام استقلال به صدر/زنگ خطر برای مدعیان

تیم فوتبال استقلال تهران با برتری یک بر صفر مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و دوم لیگ برتر، به صدر جدول رسید.
کد خبر: ۷۷۷۴۲۶
سلام استقلال به صدر/زنگ خطر برای مدعیان

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

قضاوت این دیدار را شاهین حاجی بابایی با کمک های حسین طالقانی و تورج عیوض محمدی بر عهده داشت.

امیر قلعه نویی برای این دیدار، محسن فروزان، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، میلاد فخرالدینی،یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، میلاد نوری، سجاد شهباززاده، آرش برهانی و رضا عنایتی را در ترکیب ثابت قرار داده بود.

درطرف مقابل نیز بهروز مکوندی سرمربی نفت مسجد سلیمان از گیورگی گیورگنف، سید جلال عبدی، سعید سالار زاده، حامد محمودی، محمود تیغ نورد، حمید بوحمدان، رضا درویشی، حمزه حدادی، دوس سانتوز کارلوس، الکساندر پاشنکو، کیوان امرایی در ترکیب ثابت خود استفاده کرد.

برخلاف انتظار، بازیکنان نفت مسجد سلمیان بازی را خوب آغازکردند و در دقیقه 10 سانتر هافبک نفت مسجد سلیمان از جناح چپ با ضربه سروحید بوحمدان همراه شد که با اختلاف اندک از کنار دروازه بیرون رفت.

امید ابراهیمی هافبک استقلال تهران در دقیقه 11 این دیدار از داور کارت زرد گرفت و سه اخطاره شد تا دیدار بعدی این تیم مقابل نفت تهران را ازدست بدهد.

نفتی ها به حملات خود ادامه دادند ودردقیقه 16 پاس در عمق پاشنکو، سانتوس را با فروزان تک به تک کرد اما فروزان با واکنش خود اجازه نداد ضربه سانتوس وارد دروازه شود.

در طرف مقابل استقلالی ها می توانستند در دقیقه 21 توسط رضا عنایتی به گل برسند اما عنایتی با بی دقتی توپ را در محوطه جریمه از دست داد.

در دقیقه22 حامد محمودی بازیکن نفت مسجد سلمیان ضربه ایستگاهی اعلام شده به نفع این تیم را با ضربه ای محکم روانه دروازه آبی پوشان کرد اما فروزان از زیر طاق دروازه توپ را بیرون کشید و به کرنر فرستاد.

در دقیقه 25 امید ابراهیمی شوت بازیکن حریف را پاسخ داد و ضربه ایستگاهی اعلام شده به نفع استقلال را با ضربه ای محکم راهی دروازه نفتی ها کرد اما گلر بلغارستانی نفت مسجد سلمیان توپ را راهی کرنر کرد.

در دقیقه 34 بازی نیز حاجی بابایی برای دومین بار دست به کارت شد و این بار به حمزه حدادی بازیکن نفت مسجد سلمیان کارت زرد داد.

دردقیقه 43 این بازی میلاد نوری توپ را بر روی دروازه نفت مسجد سلمیان ارسال کرد که با ضربه سر خوب رضا عنایتی همراه شد اما توپ با فاصله اندک از کنار دروازه بیرون رفت.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد و تیم راهی رختکن شدند.

دو تیم درحالی پا به نیمه دوم بازی گذاشتند که نخستین موقعیت این نیمه بوحمدان روی دروازه استقلال ایجاد کرد. شوت این بازیکن بعد از دخالت مدافع استقلال به سمت کنج دروازه آبی پوشان رفت اما این بار هم محسن فروزان با واکنشی خوب توپ را دفع کرد.

دردقیقه 58 امیر قلعه نویی دست به یک تعویض اجباری زد و خرسندنیا بجای میلاد فخرالدینی وارد زمین شد.

در دقیقه 60 رضا عنایتی به تصمیم داور مبنی بر آفساید اعتراض کرد و حاجی بابایی در واکنش به اعتراض عنایتی به وی کارت زرد داد.

در دقیقه 61 سانتر سجاد شهباززاده با ضربه آکروباتیک ابراهیمی همراه شد که گلر بلغاری نفت مسجد سلمیان توپ را به خوبی دفع کرد. توپ دفع شده را آرش برهانی به عنایتی پاس داد تا او از غفلت بازیکنان نفت مسجد سلمیان که به خیال آفساید ایستاده بودند، استفاده کرده و نخستین گل آبی پوشان را به ثمر برساند.

بهروز مکوندی در دقیقه 67 نخستین تعویض خود را انجام داد و فرزاد محمدی بجای الکساندر پاشنکو وارد زمین شد.

مکوندی در دقیقه 78 دست به دومین تعویض خود زد و تیغ نورد جای خود را به حسین مالکی داد.

امیرقلعه نویی نیز در دقیقه 84 بهنام برزای کاپیتان تیم المپیک را بجای آرش برهانی وارد زمین کرد.

بازیکنان نفت مسجد سلیمان این فرصت را داشتند تا دقیقه 88 با استفاده از آشفتگی دفاع استقلال بازی را به تساوی بکشانند اما ضربه بی دقت و آرام فرزاد محمدی در آغوش فروزان قرار گرفت.

امیرقلعه نویی در وقت های اضافی نیمه دوم، سومین تعویض خود را انجام داد و مگویان بجای میلاد نوری وارد زمین شد.

تیم استقلال با این پیروزی صاحب 41 امتیاز شد و در صدر ایستاد و باتیم نفت 39 امتیازی و تراکتورسازی 38 امتیازی فاصله خود را حفظ کرد.

تیم های نفت تهران و تراکتورسازی روز یکشنبه اینده به ترتیب به مصاف گسترش فولاد تبریز و پرسپولیس خواهند رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها