گران‌ترین هدفون جهان

هدفون 136 میلیون تومانی+عکس

زمانی‌ که شما این هدست را به تلفن همراه متصل می‌کنید و به گوش دادن موسیقی می‌پردازید، سیم هدفون رنگ‌های مختلفی‌ به خود می‌گیرد و همچنین طبق ریتم آهنگ روشن و یا خاموش می شود.
کد خبر: ۷۷۶۷۳۶
با طراحی جدید هدفون ها آشنا شوید

جام جم کلیک: هدفون های مختلفی‌ تا کنون برای استفاده با تلفن های همراه ساخته شده است. برخی‌ دارای ویژگی‌های خاص و برخی‌ دیگر بسیار معمولی‌ و صرفاً جهت رفع نیاز هستند. کیفیت صدای هدفون ها و نحوه اتصال آنها با تلفن همراه از جمله فاکتورهای مهم در انتخاب این ابزار هستند. جدیدترین این هدفون‌ها به شکل کاملاً متفاتی طراحی شده اند و بهترین زمان برای استفاده از این هدفون ها در زمان ورزش کردن و نور کم است که البته این امر به خاطر قابلیت های این هدفون است.

این هدفون که Illuminating earbud نام دارد از جنس Fibrance ساخته شده است، این ماده به سیم هدفون این قابلیت را می‌دهد تا ضمن نوردهی یکپارچه در تمامی قسمت های خود، از قابلیت کششی و تا شدن بالایی نیز برخوردار باشد. زمانی‌ که شما این هدست را به تلفن همراه متصل می‌کنید و به گوش دادن موسیقی می‌پردازید، سیم هدفون رنگ‌های مختلفی‌ به خود می‌گیرد و همچنین طبق ریتم آهنگ روشن و یا خاموش می شود. کنترلر این هدفون که بر روی سیم آن قرار دارد دارای قابلیت هایی مثل عکس گرفتن، اندازه گیری ضربان قلب و بسیاری موارد دیگر علاوه بر کاربردهای عادی است.

به گفته آقای Rafal Zboinski مهندس طراح این هدفون ، علاوه بر بهترین طراحی ارگونومیک برای این محصول، کیفیت بالای مواد به کار گرفته شده در ساخت، دو وجه تمایز موثر این محصول با سایر هدفون ها است.

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها