20 پرونده علیه باشگاه های فوتبالی ایرانی در فیفا وجود دارد

محکومیت استقلال به پرداخت یک میلیون دلار

جام جم ورزشی: باشگاه ملوان قصد دارد از باشگاه آتلتیکومادرید اسپانیا شکایت کند.
کد خبر: ۷۷۶۱۳۴
ملوان از آتلتیکو به فیفا شکایت می کند

سعید عزت اللهی سال گذشته از ملوان به باشگاه آتلتیکو مادرید پیوست و همراه این تیم برای بازی مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا آماده می شود.این بازیکن روزهای خوبی را در آتلتیکو مادرید می گذراند و در دربی مادرید هم یک نیمه بازی کرد.باشگاه ملوان مدعی است که باشگاه اتلتیکو مادرید به قراردادش پایبند نبوده است.
آرش نجفی وکیل باشگاه ملوان در همین خصوص کاملا توضیح داد و به ابتدا به ورزش سه گفت:شرایط سنی عرت اللهی طور بود که باشگاه تصمیم گرفت این بازیکن را ترانسفر کند. این بازیکن پیشنهادهای خوبی از تیم های مطرح ایتالیایی داشت اما پدرشان اصرار داشت که به تیم مطرحی برود و ایجنت ایشان در هلند کارهای انتقالش برای رفتن به آتلتیکو را انجام دهد.طبق توافقاتی که با آقای محجوب انجام شد ایشان چون نمی خواستند سد راه پیشرفت این بازیکن شوند موافقت کردند. بعد از موافقت و قراردادی که امضا شد باشگاه آتلتیکومادرید متعهد شد 100 هزار یورو به خاطر این انتقال به باشگاه ملوان بپردازد و قرارداد هم موجود است.
او در خصوص بد قولی باشگاه مادریدی ادامه داد : ایجنت ایرانی که به عنوان کارگزار کار می کند مدعی شد باشگاه آتلتیکو مادرید هیچ پولی پرداخت نکرده اند. باشگاه باید طبق قراردادی یک ماهه این پول را پرداخت می کرد و برای ما جای تعجب دارد که باشگاه بزرگ آتلتیکو این کار را نکرده است. ما مکاتباتی با باشگاه آتلتیکومادرید داشتیم و قرار شده جواب نهایی را به ما بدهند. در صورتی که به تعدتشان عمل نکنند مجبور هستیم به فیفا شکایت کنیم. مدیربرنامه های این بازیکن ادعا کرده که تا زمانی که عزت اللهی در تیم بزرگسالان بازی نکند پولی پرداخت نمی کنند اما در قرارداد هیچ اشاره ای به این موضوع نشده و ما هم منتظر پاسخ حقوقی هستیم. امیدوارم هر چه زودتر این پول پرداخت شود.

(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها