قلعه نویی در حالی مصر به شکایت خود است که مسئولان استقلال این شکایت را موضع رسمی قلعه نویی از عادل دانسته و بی ربط به باشگاه استقلال می خوانند
کد خبر: ۷۷۵۲۹۸
خط و نشان جدید قلعه نویی برای عادل فردوسی‌پور

در حالی که مسئولان استقلال به دنبال منصرف کردن سرمربی تیمشان از ادامه پیگیری اش نسبت به مجری برنامه 90 بودند، وی از درخواست آن ها امتناع کرد.

مسئولان استقلال از امیر قلعه نویی خواسته اند تا از پیگیری شکایتش نسبت به عادل فردوسی پور صرف نظر کند اما وی پاسخ منفی داد.

قلعه نویی خطاب به مسئولان استقلال اعلام کرد: «تا آخر شکایتم از عادل می روم و از شما می خواهم دیگر از من چنین در خواستی نداشته باشید.»

قلعه نویی در حالی مصر به شکایت خود است که مسئولان استقلال این شکایت را موضع رسمی قلعه نویی از عادل دانسته و بی ربط به باشگاه استقلال می خوانند. (جام نیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
۰
۰
كی میشه از دست این قلعه نوعی راحت شه فوتبال كشور. اتفاقا بهتر شكایت كنه، چی میخواد بگه؟ قاضی با صدای خنده بچه رو حرف كسی حكم نمیده.
جواد
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
۰
۰
من موندم این گروهبان استقلالیا دنبال چیه. كاش میشد دلخوش بود به فوتبال واقعا صد افسوس.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
۰
۰
اگه امثال عادل خان فردوسی پور و برنامه نود نبود این آقایون هنوز داشتن ..... الكی الكی اینا رو تو لیگ آماتوری مون گنده كردن و حالا طوری رفتار می كنن كه انگار كی هستن.....
فرزان
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
۰
۰
عادل خان هیچ نترس.یه ملت پشت شما وایسادن.نود در صد استقلالی ها هم از كارای قلعه نویی شاكی ان.
مطمئن باشید مشكل از خود قلعه نویی هست.این همه آدم با قلعه نویی مشكل دارن از پیشكسوت ها و بازیكن های استقلال بگیر تا روزنامه ها و اهالی رسانه.به نظر شما دلیلش چیه؟ اها فهمیدم اخه همه اینا عمروعاصن.اقای قلعه نویی شما دیگه تاریخ مصرفت تموم شده.و با این كارا فقط داری محبوبیت خودت رو از بین میبری.الان نصف سیستم دستگاه قضا مشغول رسیدگی به شكایات اقای قلعه نویی از اهالی فوتبالن.یعمی همه ی این ادما مشكل دارن؟؟؟؟واقعا خنده داره.اگه ممكنه چاپ كنید
ندا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
۰
۰
چرا باشگاه هایی كه با پول ملت یك عده رو اینقدر طلبكار كرده تعطیل نمی كنند؟
حسین شهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
۰
۰
..چرا از عادل در مقابل مافیای فوتبال كه میخوان صدای حق طلب عادل را خاموش كنن، دفاع نمی كنید؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها