اگر شما هم یکی از استفاده کنندگان سرویس ایمیل مایکروسافت یا همان اوت‌لوک باشید، بدون شک در جریان هستید که یکی از قابلیت‌های این سرویس امکان اتصال به اکانت های گوگل چت و فیس‌بوک چت است.
کد خبر: ۷۷۴۹۲۵
پایان پشتیبانی مایکروسافت از گوگل چت و فیس‌بوک چت در اوت‌لوک

به گزارش جام جم کلیک: کاربر با اتصال اکانت گوگل چت و فیس‌بوک چت در سرویس اوت‌لوک می‌تواند به لیست مخاطبین و دوستان خود دسترسی داشته باشد و به تحت وب با آن‌ها چت نماید. خبر ناخوش آیند اینکه ردموندی ها قصد دارند بنا به دلایلی این قابلیت را به‌زودی از اوت‌لوک حذف کنند.

مایکروسافت امروز ایمیلی را برای بسیاری از کاربران خود مبنی بر این که این شرکت می‌خواهد به پشتیبانی از سرویس‌های گوگل چت و فیس‌بوک چت بر روی اوت‌لوک خاتمه دهد، ارسال کرد. مایکروسافت از کاربران خود می‌خواهد به‌جای استفاده از سرویس‌های مذکور، از اسکایپ برای ارتباط با یکدیگر استفاده کنند.

در هفته‌های آینده ما به پشتیبانی از فیس‌بوک چت خاتمه می‌دهیم. همچنین به دلیل تصمیم گوگل مبنی بر عدم ارائه پروتکل جدید چت مورد استفاده در پلتفرم گوگل تاک، ما مجبوریم که به پشتیبانی از این سرویس نیز پایان دهیم. می‌دانیم که ممکن است بسیاری از کاربران پس از شنیدن این خبر نا امید شوند، اما گروه ما به شما استفاده از سرویس اسکایپ را برای برقراری تماس صوتی و تصویری، همچنین چت در اوت‌لوک پیشنهاد می‌کند. ارتباط شما با این سرویس‌ها به‌طور کامل قطع نخواهد شد و مخاطبان شما کاملاً با این سرویس‌ها همگام خواهند ماند.

کارشناسان این اقدام مایکروسافت را در روند تصمیم این شرکت مبنی بر تبدیل اسکایپ به پلتفرمی همگانی برای برقراری تماس‌های صوتی و تصویری قلمداد می‌کنند.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها