با این‌که ماه‌ها از معرفی اپل واچ می‌گذرد این ساعت هوشمند هنوز به بازار عرضه نشده است. در این فاصله زمانی ظاهراً توسعه‌دهندگان سخت مشغول ساخت اپ‌های مختلف هستند و طبق شایعه اخیر این ساعت در بدو عرضه به بازار بیش از ۱۰۰ هزار اپلیکیشن اختصاصی خواهد داشت.
کد خبر: ۷۷۴۷۸۲
اپل واچ با ۱۰۰ هزار اپلیکیشن در راه است

به گزارش جام جم کلیک: Android Wear سیستم‌عامل پوشیدنی گوگل با وجود عمر و سابقه بسیار بیشتر نسبت به Apple Watch SDK نتوانست توسعه‌دهندگان را مجاب به ساخت اپلیکیشن‌های مفید زیادی کند و ظاهراً اپل با وجود تأخیر خود در بخش پوشیدنی‌ها باز هم با برتری اکوسیستم خود به گوگل ضربه خواهد زد. اپل واچ قرار است ماه آینده عرضه شود و برطبق ادعای “تریپ چادری” بنیان‌گذار شرکت Global Equities Research که در زمینه اپل واچ فعال است بیش از ۱۰۰ هزار اپلیکیشن خواهد داشت. راستش را بخواهید باور این رقم کمی سخت است چرا که این ساعت هنوز به بازار هم عرضه نشده و مسلماً اپل آن را در اختیار توسعه‌دهندگان محدودی قرار داده است.

به هر حال در زمانی که ساعت‌های اندرویدی توفیق خاصی کسب نکرده‌اند و تنها ۷۰۰ هزار عدد از آن‌ها در سال ۲۰۱۴ به فروش رسیده فرصت برای اپل مهیاست تا با پشتوانه اپلیکیشن‌های بیشتر، تنوع و پشتیبانی بهتر و البته وفاداری هوادارانش در این زمینه هم از گوگل پیشی بگیرد.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها