برخی قابلیت‌های ابزار Google Docs به‌روز شد تا این شرکت بزرگ نرم‌افزاری بتواند رقابت بیشتری را با ابزار Office for Android مایکروسافت انجام دهد.
کد خبر: ۷۷۴۴۰۶
گوگل داکس به‌روز شد

به گزارش جام جم کلیک: بیشتر قابلیت‌های جدید مربوط به بخش ویرایشگر Office Compatibility Mode می‌شود که بر اساس آنها کاربر می‌تواند در نرم‌افزارهای Word، Excel و PowerPoint که مبتنی بر سیستم ذخیره شده‌اند، Google Drive اصلاحات گسترده‌تری انجام دهد.

با این به‌روزرسانی شما هم‌اکنون می‌توانند یک نمودار، عکس یا بخشی از متن را انتخاب کنید، کپی کنید یا آن را به صورت کامل جدا کنید.

قابلیت دیگری که گوگل با تاخیر آن را ارائه کرده است مربوط به افزودن لینک‌ها داخل متن است که این سیستم نیز در فایل‌های ایجاد شده مبتنی بر Google Doc در دسترس خواهد بود.

بر این اساس اگر شما گزارش تحقیقات خود را مبتنی بر وب تهیه کرده باشید و قصد افزودن لینک به آن را داشته باشید، این کار به آسانی انجام می‌شود.

شرکت گوگل اعلام کرد که این به‌روزرسانی از طریق فروشگاه Play Store قابل دسترسی است و کاربران می‌توانند نسخه جدید ابزار مربوطه را از این مرکز بارگذاری کنند.

اگر شما جزو آن دسته از کاربران سازمانی هستید که به صورت مرتب ابزار Google Doc را مورد استفاده قرار می‌دهید، این قابلیت برای ویرایش فایل‌های ایجاد شده مبتنی بر ابزار مذکور بسیار کاربردی خواهد بود.

منبع: رایورز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها