همان‌طور که می‌دانید و در شماره‌های پیشین کلیک نیز گفتیم، لینکداین شبکه‌ای اجتماعی مشابه فیسبوک است که بیشتر کاربران حرفه‌ای برای امور شغلی یا کسب و کار از آن استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۷۷۳۵۷۴
بازدید مخفی از پروفایل کاربران در لینکداین

یکی از امکاناتی که موجب می‌شود کاربران به این شبکه روی بیاورند، مشاهده پروفایل دیگر کاربران است. گاهی ممکن است برای پروژه‌ جدید خود دنبال یک تیم حرفه‌ای بوده یا در جستجوی شغل جدیدی باشید و بخواهید با کاربران حرفه‌ای در لینکداین ارتباط برقرار کنید.

همچنین ممکن است قصد استخدام افرادی را داشته باشید و پیش از تائید افراد بخواهید پروفایل آنها را در این شبکه نیز مشاهده کنید.

یکی از امکاناتی که لینکداین در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اطلاع‌رسانی به محض مشاهده پروفایل او از سوی دیگر کاربران است. برای مثال هنگامی که شما پروفایل کاربران دیگر را مشاهده می‌کنید باتوجه به نوع عضویت و کاربری آنها در لینکداین، ایمیلی برای آنها ارسال شده یا هشداری در صفحات کاربری آنها به‌نمایش درمی‌آید و اطلاعات مشاهده شما از پروفایل کاربر را به او نمایش می‌دهد. اگر دوست دارید هنگام مشاهده پروفایل کاربران لینکداین از این کار مطلع نشوند و بازدید شما از این پروفایل‌ها مخفی بماند، می‌توانید از روش زیر کمک بگیرید:

1 ـ به محیط کاربری خود در سرویس لینکداین بروید و روی تصویر پروفایل خود کلیک کنید تا منوی اصلی این سرویس برای شما به‌نمایش درآید.

2 ـ از منوی به ‌نمایش درآمده روی Privacy & Settings کلیک کرده و در صفحه‌ تنظیمات حریم خصوصی، گزینه‌ Select what others see when you've viewed their profile را کلیک کنید.

3 ـ یکی از گزینه‌های Anonymous Profile یا Totally anonymous را انتخاب کرده و با کلیک روی Save changes تغییرات را ذخیره کنید.

توجه داشته باشید با انتخاب گزینه‌ آخر یعنی Totally anonymous همه اطلاعات شما مخفی می‌ماند.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها