هدف کنفرانس 3 روزه پل نزدیک کردن فضای کارآفرینی ایران و غرب بود

آی بریج، پلی میان ایران و آن سوی آب‌ها

چند ماه پیش کنفرانس Bridge 2014 برای نخستین‌بار در دانشگاه کالیفرنیا برگزار شد و در آن کارآفرینان ایرانی داخل و خارج از کشور دور هم جمع شدند تا تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی کارآفرینان حوزه فناوری در ایران را مورد بررسی قرار دهند.
کد خبر: ۷۷۳۱۶۰
شانس حضور در کنفرانس Bridge برای کارآفرینان ایرانی

بررسی میزان رشد استارت‌آپ‌ها، چگونگی جذب سرمایه‌گذار، نحوه مواجهه با شکست و آشنایی با قوانین لازم مالیاتی برای حمایت از کارآفرینان از مواردی است که در این کنفرانس به بحث گذاشته شد.

اکنون برگزارکنندگان کنفرانس بریج قصد دارند برای بار دوم این مراسم را در برلین که این روزها یکی از برجسته‌ترین کانون‌های کارآفرینی دنیا به حساب می‌آید، برگزار کنند. غیر از افراد ایرانی و خارجی موفق که در این مراسم حضور دارند، قرار است بیش از صد نفر از ایده‌پردازان داخل کشور از سوی برگزارکنندگان این رویداد به برلین فرستاده شوند تا فرصت حضور در این مراسم و بازدید از پارک‌های علم و فناوری آلمان را به‌دست آورند. علاقه‌مندان شرکت در این رویداد باید شرح ایده خود را در قالب یک ویدئوی کوتاه یک دقیقه‌ای ضبط کرده و تا سی‌ام بهمن به سایت جشنواره این رقابت به نشانی http://goo.gl/l3mPfB ارسال کنند. داوران مجرب، ایده‌های ثبت شده را تا پانزدهم اسفند مورد قضاوت قرار داده و در نهایت طرح‌های برگزیده انتخاب می‌شوند.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها