شبکه تلویزیونی یورونیوز درمصاحبه اختصاصی با وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی، این رژیم را در مورد هشدارهایی که درباره برنامه صلح آمیز هسته ای کشورمان به جهانیان داده، چوپان دروغگو خواند.
کد خبر: ۷۷۲۹۶۶
یورونیوز، رژیم صهیونیستی را چوپان دروغگو خواند

یورنیوز امروز شنبه مصاحبه با یووال اشتاینتز وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی را که در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در ارتباط با برنامه هسته ای ایران انجام داده بود را پخش کرد.

یورونیوز در این مصاحبه با اشاره به هشدارهای مکرر این رژیم مبنی بر خطر ایران هسته ای و ادعای اینکه ایران به زودی به بمب اتمی دست خواهد یافت به اشتاینتز اعلام کرد که رژیم اسراییل بارها در دهه های اخیر همچون چوپان دروغگو عمل کرده است .

گزارشگر این شبکه افزود: زمانی که به کتاب مبارزه با تروریسم مکتوب نخست وزیر این رژیم نگاه می کنیم در آن پیش بینی شده که ایران سه تا چهار سال دیگر به بمب دست می یابد، اما این کتاب در سال 1995 چاپ شده بود، حال این سوال مطرح است که چرا شرکت کنندگان در کنفرانس امنیتی مونیخ و جامعه جهانی می بایست پیش بینی های رژیم اسراییل را که تاکنون تمامی آن ها غلط بوده اند را باور کنند.

اشتاینتز در پاسخ به این مطلب گفت: به نظرم نتانیاهو پیش بینی کرده که ایران دست به تولید سلاح هسته ای می زند بنابراین در قدم اول این امر مثبتی است که ایران هنوز به آنجا نرسیده است، این امر بدی نیست و از اینکه این موضوع زمان برده پس مطلب خوبی است.

یورونیوز با تاکید بر دروغگویی های رژیم صهیونیستی، وزیر اطلاعات این رژیم را تحت فشار قرار داد و در ادامه پرسید: اما قبول دارید که به کرات چنین پیش بینی هایی را انجام داده اید، شیمون پرز در سال 1992 زمانی که وزیرخارجه این رژیم بود به تلویزیون فرانسه گفت که فکر می کند ایران تا پایان دهه به بمب اتمی دست یابد.

اشتاینتز در ادعایی افزود: در گذشته ایرانی ها مشکلات زیادی در زمینه برنامه هسته ای داشته اند.

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اما باردیگر مدعی شد: امروز هم آنها تا ساختن بمب هسته ای راه درازی ندارند.

اشتاینتز مدعی شد:بدون سخنرانی و تلاش های دیپلماتیک نتانیاهو در آمریکا، اروپا و نقاط مختلف، دنیا اینگونه بر روی متوقف کردن ایران متمرکز نمی شد.

گزارشگر یورونیوز دراین مصاحبه به این نکته اشاره کرد که رژیم صهیونیستی درتلاش است تاهرگونه توافقی که منافع امنیتی آنرا به خطر اندازد، خنثی کند. اما این درحالی است که رژیم اسراییل داشتن برنامه هسته ای در مقاصد غیر صلح آمیز خود را نه تایید و نه تکذیب می کند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها