بر اساس اطلاعات به دست آمده، اپل قصد دارد برای اولین بار نسخه‌ای از سیستم‌عامل IOS را در حالت بتا برای تمامی کاربران منتشر کند.
کد خبر: ۷۷۲۷۶۱
نسخه آزمایشی iOS 8.3 به صورت عمومی منتشر می‌شود

به گزارش جام جم کلیک: بر اساس گزارش‌های رسیده، اپل به دنبال انتشار نسخه عمومی سیستم‌عامل یوسمیتی در سال گذشته، قصد دارد نسخه آزمایشی iOS 8.3 را برای نخستین بار به‌صورت عمومی منتشر کند. انتظار می‌رود این رخداد در ماه آینده رو دهد و در تابستان سال آینده نیز نسخه پیش‌نمایش iOS 9 طی روند برگزاری رویداد WDC در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گیرد، شایعات رسیده همچنین از انتشار نسخه نهایی iOS 9 در پاییز سال آینده حکایت می‌کنند.

این حرکت اپل در راستای کشف و رفع هرچه سریع‌تر باگ‌های موجود در نسخه آزمایشی iOS 8.3 و بر اساس طرح Appleseed Beta انجام خواهد پذیرفت. در واقع شما با پیوستن به گروه Appleseed Beta و پذیرفتن یک سری قوانین محرمانه اپل با ارائه یک ابزار مخصوص٬ دسترسی به نسخه‌های آزمایشی مک و iOS در محیط مک اپ استور را به رایگان دریافت خواهید کرد. البته این نکته را باید یادآور شویم که با انتشار هر نسخه پیش‌نمایش، تنها ۱۰۰ هزار نفر می‌توانند در پروژه Appleseed Beta آن را دریافت نمایند.

نسخه آزمایشی iOS 8.3، قابلیت بی‌سیم CarPlay را به آیفون و آی‌پد وارد می‌کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانید بدون نیاز اتصال دستگاه با کابل Lightning به اتومبیل، به‌صورت بی‌سیم از قابلیت‌های Carplay بهره‌مند شوید. همچنین در بخش انتخاب Emoji در iOS 8.3 Beta شاهد اعمال تغییراتی جدید هستیم. از دیگر قابلیت افزوده شده به نسخه آزمایشی iOS 8.3 می‌توان به پیشرفت تلفظ کلمات توسط سیری و پشتیبانی از بخش امنیتی دو مرحله‌ای اکانت گوگل اشاره کرد. انتظار می‌رود در نسخه ۸.۴ سرویس استریم موسیقی Beats با iOS همگام شود.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها