آژانس بین المللی انرژی اتمی در تازه ترین گزارش خود، نبود انحراف در فعالیت های هسته ای ایران را تایید کرد.
کد خبر: ۷۷۲۴۷۸
آژانس، عدم انحراف در فعالیت های هسته ای ایران را تایید کرد

در گزارش یوکیا آمانو، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی آمده است: آژانس نبود انحراف در فعالیت های هسته ای ایران را که تحت نظارت پادمان ها است، تایید می کند.

در بخش جمع بندی این گزارش همچنین آمده است: مدیرکل با وزیر خارجه ایران در تاریخ 7فوریه 2015 ملاقات کرد و طرفین توافق کردند که ادامه گفت وگو میان ایران و اژانس در تمام سطوح اهمیت دارد.

در این ملاقات، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنین بر ضرورت حل و فصل کلیه موضوعات باقیمانده مربوط به برنامه هسته ای ایران در اسرع وقت تاکید کرد.

این گزارش می افزاید: آژانس آمادگی دارد تا حل وفصل کلیه موضوعات باقیمانده موجود در چارچوب همکاری ها سرعت بخشد.

براساس روال کار آژانس بین المللی انرژی اتمی، گزارش یوکیا آمانو 10روز تا یک هفته قبل از برگزاری نشست فصلی شورای حکام آماده و برای مطالعه در اختیار کشورهای عضو آژانس قرار می گیرد.

نشست آینده شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در تاریخ 2 تا 6 مارس در مقر آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین برگزار می شود.

عراقچی و آمانو هفته آینده دیدار می کنند

سید عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه ایران روز سه شنبه آینده (5 اسفند) جهت ادامه رایزنی ها در موضوع هسته ای با یوکیا آمانو، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین دیدار می کند.

در این دیدار، همکاری های جمهوری اسلامی ایران و آژانس در رابطه با موضوعات گذشته و حال مورد ارزیابی قرار گرفته و نحوه تسریع در ادامه این همکاری ها بررسی خواهد شد.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها