پنجمین دوره جشنواره ابداعات نوجوانان توسط گوگل برگزار می‌شود

جایزه 330 میلیونی گوگل برای دانش‌آموزان مخترع

گوگل در پنجمین دوره از رقابت‌های مربوط به نوآوری نوجوانان، جوایز بسیار ویژه‌ای را درنظر گرفته است که یکی از آن‌ها، بورسیه 33 میلیونی برای تحصیلات عالی است.
کد خبر: ۷۷۲۳۷۱
جایزه 330 میلیونی گوگل برای دانش‌آموزان مخترع

جام جم کلیک: تفاوت شرکت‌های کوچک و بزرگ را می‌توان در موارد بسیاری مشاهده کرد ولی شرکتی مثل گوگل ثابت کرده است که برنامه‌های متفاوتی برای انگیزش نسل بعد برای زندگی بهتر و نوآوری دارد، این برنامه‌ها نه‌تنها در ارائه محصولات جدید مشاهده می‌شوند بلکه مواردی مانند رقابت‌های جوایز علوم برای نوجوانان می‌توانند با جوایز ویژه خود انگیزه ویژه‌ای را برای کودکان فراهم سازند تا خلاقیت خود را در راستای مواردی بسیار مفید بهبود بخشند.

پنجمین دوره رقابت‌های علوم گوگل برای نوجوانان شامل جوایز بسیار هیجان‌انگیزی نیز خواهد بود که این جوایز می‌توانند برای بسیاری از کودکان با تغیراتی شگرف در آینده آن‌ها همراه باشد. مهم‌ترین جایزه در این رقابت‌ها را می‌توان بهره‌گیری از بورسیه تحصیلی 100 هزار دلاری دانست که تقریبا برابر با 330 میلیون تومان است و می‌تواند موجب شود تا بتوان تحصیلاتی بسیار عالی را تجربه کرد.

از دیگر جوایز مهم این رقابت‌ها نیز ارسال تعدادی از برندگان به سایت پرتاب موشکی ویژه‌ای است که مربوط به شرکت ویرجین است و پروژه‌هایی مانند تاکسی فضایی در این مرکز راه‌اندازی شده است.

فرصت شرکت در این مسابقات تا 3 ماه دیگر ادامه دارد و مدتی بعد از آن نیز اسامی برندگان این رقابت‌ها معرفی می‌شود. برای شرکت در این دوره باید پروژه‌های مربوطه در زمینه بهبود بهداشت در محیط زیست عرضه شوند و پروژه باید به‌صورت کامل به شرکت گوگل تحویل گردد تا امکان شرکت داده شدن پروژه در این رقابت‌ها وجود داشته باشد. به این ترتیب شرکت گوگل علاوه‌ بر این‌که با ایده‌های نوینی روبرو می‌شود، استعداد نوجوانان را نیز در راستای هدف بسیار زیبای حفاظت از کره زمین رشد خواهد داد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها