وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتقاد از فیلم‌های جشنواره فجر امسال گفت: فیلم‌های امسال در خور جشنواره فجر نبود.
کد خبر: ۷۷۲۳۵۲
انتقاد شدید وزیر احمدی نژاد از جشنواره فیلم فجر

سید محمد حسینی در حاشیه اختتامیه همایش جامعه اسلامی دانشجویان در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی وی از جشنواره فیلم فجر امسال اظهار کرد: بنده برخی از فیلم‌ها را ندیدم اما همان‌هایی را که مشاهده کردم خلاف چیزهایی بود که در جشنواره سال‌های گذشته برای اکران مورد توجه قرار می‌گرفت.


وزیر سابق ارشاد تصریح کرد: مسئله مهم در جشنواره فیلم فجر این است که فیلم‌ها نباید یاس‌آور باشد در صورتی که بسیاری از فیلم‌های امسال ناامیدکننده بود.

وی تاکید کرد: در یکی از فیلم‌ها چیزی خلاف مسئله افزایش جمعیت تبلیغ شد در حالی که مسئله افزایش جمعیت امروز از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

حسینی عنوان کرد: همچنین در حوزه دفاع مقدس شاهد فیلمی بودیم که بسیار ضعیف بود و با چیزی به نام دفاع مقدس شروع شد اما با موضع عشق و عاشقی به حاشیه کشیده شد.

وزیر سابق ارشاد تاکید کرد: انتقادها در مورد عملکرد دولت یازدهم و جشنواره فجر بسیار زیاد است اما فرصت کم.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر تشریح فضای نقد در دولت گفت: دولت عنوان می‌کند که حتی دانش‌آموزان هم می‌توانند آنها را نقد کنند اما با کوچکترین نقد، عناوینی همچون کم‌سواد و بی‌شناسنامه به منتقدان می‌زنند و این زیبنده دولت نیست و باید تحمل خود را بالا ببرد.

حسینی گفت: بنا نیست با روی کار آمدن یک طیف سیاسی در دولت دیگر نظریات نادیده گرفته شود و فقط نظر خودشان را حاکم کنند. (خبرگزاری فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرزانه
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
۰
۰
سلام. باید از این آقا پرسید كه آیا شما در دولت قبل كه خود را انتقادپذیر جا می زدید چقدر تحمل انتقاد را داشتید كه حالا كه روی كار نیستید از دیگران این انتظار را دارید. نقدتان را بگذارید در كوزه و آبش را بخورید

نیازمندی ها