برای همه ما پیش آمده هنگام وبگردی به محتوا یا ویدئوی جالبی برخورد کنیم، اما به دلایل مختلف مانند عجله داشتن یا قطع شدن اینترنت نتوانیم همان لحظه آن لینک را با دقت بخوانیم یا تماشا کنیم.
کد خبر: ۷۷۲۲۷۰
روشی برای ذخیره‌سازی آفلاین لینک‌های دلخواه شما

برای همه ما پیش آمده هنگام وبگردی به محتوا یا ویدئوی جالبی برخورد کنیم، اما به دلایل مختلف مانند عجله داشتن یا قطع شدن اینترنت نتوانیم همان لحظه آن لینک را با دقت بخوانیم یا تماشا کنیم. در چنین شرایطی ممکن است بی‌خیال آن سایت ‌شویم یا سعی کنیم نشانی آن را به خاطر بسپاریم. شاید هم مانند من لینک‌های جالب را برای خودتان ایمیل کنید تا در فرصتی مناسب سراغشان بروید، اما معمولا این ایمیل‌ها میان ایمیل‌های متعدد روزانه گم می‌شود و دیگر سراغی از آنها نمی‌گیریم.

فناوری که برای هر چیزی یک راه‌حل در آستین دارد، از این معضل نیز غافل نبوده و اپلیکیشن Pocket که روی دستگاه‌های اندرویدی و آی‌.او.اس قابل نصب است، لینک‌های مورد نظر شما را ذخیره می‌کند. این اپ ابتدا با نام Read It Later یا همان «بعدا بخوان» شروع به‌کار کرد. این سرویس هنگام عرضه فقط مخصوص ذخیره کردن مقاله‌ها بود، اما بعدها به یک سرویس چندمنظوره تبدیل شد که ویدئوها و هر چیز دیگری را ذخیره می‌کند. با تغییر هدف و طراحی این اپلیکیشن نام آن هم تغییر کرد و Pocket متولد شد.

بعدا بخوان

ایده اصلی این سرویس ساده است؛ شما فقط یک اکانت پاکت دارید، اما اپلیکیشن‌های زیادی می‌تواند به آن متصل شود تا محتوا را برای خواندن در آینده ذخیره کنید. شاید بگویید با وجود بوکمارکلت‌ها و اکستنشن‌ها، چه نیازی به این اپ هست؟ استفاده از پاکت مانند بوکمارک کردن محتوا برای خواندن در آینده نیست. وقتی شما بوکمارک‌های ساده مرورگر را ایجاد می‌کنید یا لینک‌ها را در سرویس بوکمارکتینگ اجتماعی ذخیره می‌کنید، آنها همانجا می‌مانند. پاکت، فضایی مجازی برای لینک‌های گذراست و می‌توانید آنها را از بوکمارک‌های دائمی جدا نگه‌دارید. همچنین پاکت به شما اجازه می‌دهد به‌آسانی لینک‌هایی را که خواندید به‌عنوان خوانده شده‌ها علامت بزنید. این کار راحت‌تر از این است که آنها را در یک محیط درهم‌وبرهم نگه‌دارید.

نام نرم‌افزار: Pocket

پشتیبانی از دستگاه‌ها: اندروید، آی.او.اس، ویندوزفون، بلک‌بری، ای‌بوک ریدر، ویندوز، مک، کروم، به‌عنوان افزونه برای مرورگرهای فایرفاکس، کروم، سافاری و اپرا

اندازه: باتوجه به دستگاه‌های مختلف متفاوت است

امتیاز: 4.5 ستاره

قیمت: رایگان

پاکت یک سرویس انقلابی و جدید نیست ولی بسیار کاربردی است، بخصوص اگر واقعا دوست داشته باشید محتوایی را که اتفاقی به آن برخورده‌اید، بعدا بدون نیاز به اینترنت روی تلفن‌هوشمند، تبلت یا رایانه مطالعه کنید. ذخیره کردن مقالات برای آن‌که بعدا آنها را بخوانید فقط یک لحظه از شما وقت می‌گیرد. پاکت، پرسش دیگری از شما نمی‌کند و تنها مقاله مورد نظر را ذخیره می‌کند. بعدا وقتی که شما زمان کافی دارید، می‌توانید به اپ مبتنی بر وب پاکت دسترسی داشته باشید یا از نسخه موبایلی آن استفاده کنید و مقالاتی را که ذخیره کرده‌اید، در اوقات فراغت خود بخوانید.

فراتر از خواندن

پاکت حتی تجربه خواندن را نیز بهبود بخشیده و ظاهر مقاله را زیباتر می‌کند، مانند کاری که Readability انجام می‌دهد و نتیجه آن جمع‌آوری بوکمارک‌های درهم‌و‌برهم است. در آخرین نسخه این نرم‌افزار، اصول اصلی همان‌گونه مانده، اما قابلیت‌های جدید و کاربردی به آن اضافه شده است. در نسخه جدید این برنامه می‌توانید لینک‌های خود را در دسته‌بندی‌های مختلف مانند مطالب کوتاه، مطالب بلند و مطالب برجسته قرار دهید یا برای دسته‌بندی‌های خود تگ (برچسب) بسازید. به‌این‌ترتیب راحت‌تر می‌توانید لینک مورد نظر خود را پیدا کنید. امکان جستجو نیز یافتن لینک‌ها را راحت‌تر می‌کند. برگ برنده پاکت این است که از Instapaper و دیگر رقبا بهتر است.

مزایا: طراحی روان، ذخیره آفلاین و سازگاری بی‌نظیر با همه سیستم‌های عامل و دیگر اپ‌های مستقل

لینک دانلود برای اندروید:

http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌R1qXRr

لینک دانلود برای آی.او.اس:

http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌ISaKLE

لینک دانلود افزونه کروم:

http:‌/‌‌/‌zurl.ir‌/‌968447

لینک دانلود افزونه فایرفاکس:

http:‌/‌‌/‌zurl.ir‌/‌823458

نسخه وب: http:‌/‌‌/‌getpocket.com

مائده گیوه‌چین / کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها