شرکت اپل در راستای بهبود خدمات موسیقی خود زین لویی، متخصص موسیقی رادیویی را به خدمت گرفت

بزرگ‌ترین متخصص موسیقی رادیویی انگلستان در خدمت اپل

شرکت اپل برای بهبود خدمات سیستم‌های موسیقی خود موفق به جذب بزرگ‌ترین نام در رده موسیقی رادیویی در بریتانیا یعنی دی‌جی مشهور، زین لویی شد.
کد خبر: ۷۷۱۰۵۱
بزرگ‌ترین متخصص موسیقی رادیویی انگلستان در خدمت اپل

جام جم کلیک: در حالی که تمامی اینترنت با شایعات مربوط به خودروی هوشمند اپل پر شده است باید گفت که این شرکت تنها به یک جبهه کاری خود دل خوش نکرده است و برنامه‌های گسترده‌ای به‌منظور توسعه سایر خدمات خود دارد که این برنامه‌ها را به‌صورت همزمان با هیاهوی خودروی هوشمند خود به اجرا در می‌آورد.

در این میان یکی از مهم‌ترین سرویس‌های اپل که هنوز فضای پیشرفت بسیاری دارد را می‌توان سرویس پخش موسیقی این شرکت دانست. اپل با خریداری کردن شرکت beat در سال گذشته میلادی توانست تا یکی از بزرگ‌ترین نام‌های جهان در زمینه ابزارهای پخش موسیقی را به بدنه اجرایی خود بیفزاید و به همین دلیل نیز افق‌های جدیدی را در برابر سرویس‌های موسیقی خود گشوده دید. در همین راستا نیز این شرکت برای استخدام مشهورترین متخصص موسیقی رادیویی انگلستان اقدام کرد. دی جی زین لویی به‌عنوان یک نام برجسته در رده موسیقی رادیویی بریتانیا شناخته می‌شود و مسلما با حضور او در شرکت اپل می‌توان انتظار داشت که سیستم‌های پخش آنلاین موسیقی در این شرکت با جهشی چشمگیر روبرو شوند.

لویی نیوزلندی که به مدت 12 سال در رادیو بی‌بی‌سی مشغول به فعالیت بود نیز اعلام کرده است که 20 روز دیگر آخرین اجرای زنده خود را در این رسانه خبری تجربه خواهد کرد و پس از آن اجراهای خود را به‌صورت اختصاصی برای اپل در نظر خواهد گرفت. در این میان هنوز پست و سمت قطعی او در اپل مشخص نشده است و ممکن است از تجربیات او برای راه‌اندازی سرویس‌هاس جدیدی در زمینه پخش موسیقی برای اپل استفاده گردد.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها