تفاوت آیفون لاک و آنلاک و روش آنلاک کردن آن

آیفــون‌هـای قفل شده را باز کنید

یکی از روش‌های متداول برای جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز به اطلاعات شخصی ذخیره شده در تلفن‌همراه و تبلت، قفل کردن برنامه‌ها علاوه بر قفل اولیه دستگاه است.
کد خبر: ۷۶۹۴۶۰
نرم‌افزار موبایل: قفل‌کردن برنامه‌ها در اندروید

حریم خصوصی، گزینه‌ مفقود در دستگاه‌های هوشمند امروزی است. همواره خبرهای مختلفی از نقض حریم خصوصی در دستگاه‌های هوشمند از جمله تلفن همراه و تبلت به گوش می‌رسد و این نقض حریم گاهی از سوی بدافزارها و نرم‌افزارهای مخرب صورت می‌گیرد و گاهی نیز افراد غریبه‌ای که به تلفن‌همراه یا تبلت شما دسترسی دارند.

یکی از روش‌های متداول برای جلوگیری از این دسترسی‌های غیرمجاز به اطلاعات شخصی ذخیره شده در تلفن‌همراه و تبلت، قفل کردن برنامه‌ها علاوه بر قفل اولیه دستگاه است. برای مثال چنانچه تمایل ندارید با بازشدن قفل دستگاه دسترسی به پیام‌های کوتاه یا نرم‌افزار لاین و وایبر امکان‌پذیر باشد، می‌توانید از این روش کمک بگیرید. همچنین برای مسدود کردن دسترسی به تصاویر و ویدئوهای ذخیره شده در گالری می‌توانید نرم‌افزار گالری را قفل کنید. به همین ترتیب می‌توانید هر برنامه‌ای را قفل کنید تا هیچ فردی جز خود شما نتواند آنها را اجرا کند.

نرم‌افزار: Lockdown Pro-AppLock
سیستم‌عامل: اندروید 2.3 و بالاتر

نرم‌افزارهای متعددی برای انجام این کار وجود دارد که Lockdown Pro-AppLock یکی از بهترین‌ها در این زمینه به‌شمار می‌رود. این نرم‌افزار قابلیت قفل‌گذاری روی تمام برنامه‌های نصب شده روی دستگاه را به روشی بسیار ساده در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه بر آن، امکانات بی‌نظیر دیگری همچون قفل کردن با یک فشار، قفل‌کردن خودکار برنامه‌های تازه نصب شده، قفل‌کردن و باز کردن خودکار قفل در مکان‌های جغرافیایی از پیش مشخص شده از سوی شما، فعالسازی قفل برنامه‌ها با پیام کوتاه، باز‌کردن قفل‌ها در سه حالت الگوی رمز، کلاسیک و قفل محاسباتی، نمایش پیام خطای ساختگی برای جلوگیری از شک کردن کاربر به قفل بودن برنامه، قفل زمانی (به‌عنوان مثال هنگامی که ساعت 23:15 باشد رمز گشایش قفل 2315 است)، مخفی کردن نرم‌افزار از فهرست برنامه‌ها و جلوگیری از حذف برنامه از روی دستگاه را نیز دارد.

این نرم‌افزار از 30 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و می‌توانید برای تکمیل زبان فارسی آن به لینک
http://www.getlocalization.com/LockdownPro مراجعه کنید. دانلود نرم‌افزار از لینک‌های زیر امکان‌پذیر است:

Google Play: http://goo.gl/Oc4abn

Cafe Bazaar: http://goo.gl/oCMB4F

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها