در این فیلم جذاب حیات وحش شاهد صحنه شکار یک بچه ویلدبیس ( گوزن یالدار) از سوی یک پلنگ خواهیم بود اما اتفاقی رخ می دهد که این گربه سان بزرگ حتی فکرش را هم نمی کرد.
کد خبر: ۷۶۸۶۶۹
پلنگ فکرش را هم نمی کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رامبل، در شمال پارک حیات وحش ماسایی مارا کنیا پلنگ بزرگی از میان بوته های بلند به دقت یک ویلدبیس ماده ( گوزن یالدار) و بچه اش را زیر نظر دارد.

ویلدبیس ها اصولا جانورانی ترسو تا اندازه زیادی کم هوش هستند و در دشت های کنیا و تانزانیا شکارهای آسانی برای انواع شکارچیان محسوب می شوند.

پلنگ در یک یورش غافلگیرانه به بچه ویلدبیس حمله می کند. گربه سان بزرگ گلوی ویلدبیس جوان را در آرواره هایش گرفته و با زور پنجه هایش تعادل حیوان را برهم می زند.

ماده ویلدبیس بنا به عادت همیشگی از حمله ناگهانی پلنگ ترسیده و رم می کند. ناگهان صحنه ای نادر رخ می دهد، غریزه مادرانه ویلدبیس مانع از فرار او شده و حیوان به طور غیرمنتظره ای دور زده و با سر بزرگ و شاخ هایش ضربه محکمی به پلنگ می زند.

پلنگ گلوی بچه را رها کرده و ماده ویلدبیس حتی او را چند قدمی تعقیب می کند. پلنگ از فاصله ای دورتر شاهد طعمه از دست رفته اش است که در کنار مادر آرام گرفته است.

این فیلم تماشایی حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها