در چند هفته اخیر، شایعات زیادی مبنی بر انتشار نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل به گوش می رسد، اما هیچ منبع موثقی تا کنون از زمان دقیق انتشار این نسخه سخنی به میان نیاورده است.اما به تازگی اسکرین شات هایی از ویندوز ۱۰ نسخه موبایل منتشر شده که نشان می دهد مراحل تست خود را می گذراند و انتشار آن چندان هم دور از دسترس نیست.
کد خبر: ۷۶۸۲۱۰
ویندوز 10 موبایل احتمالا این شکلی است

به گزارش جام جم کلیک: اگر شما هم یکی از دوستداران ویندوز و ویندوز فون هستید، بدون شک اطلاع دارید که مایکروسافت حدود دو هفته پیش نسخه پیش‌نمایش جدید ویندوز ۱۰ را رونمایی کرد. طی روند برگزاری این مراسم ویژگی‌هایی نیز در رابطه با نسخه موبایل ویندوز ۱۰ به نمایش گذشته شد، اما هیچ زمان دقیقی در رابطه با انتشار نسخه پیش‌نمایش آن بیان نگردید.

ویندوز اینسایدر برنامه ایست که مایکروسافت چند هفته پیش آن را بر روی استور ویندوز فون قرار داد. با این برنامه توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ می‌توانند زودتر از انتشار نسخه رسمی آن را دریافت نمایند. با توجه به توضیحاتی که در ویندوز اینسایدر داده شده، نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ موبایل در بهمن‌ماه منتشر خواهد شد.

در راستای شایعات و اطلاعات قبلی امروز اسکرین شات هایی از نسخه موبایلی ویندوز ۱۰ منتشر گردید که می‌تواند نوید بخش مراحل پایانی تست و انتشار قریب‌الوقوع آن باشد. همان‌طور که پیداست، نسخه ۸.۱۵.۱۲۴۹۳.۳۴۲ همان ویندوز ۱۰ موبایل است.

قسمت تنظیمات ویندوز ۱۰ موبایل دستخوش تغییرات بسیاری شده است. پیش‌تر نیز در مراسم رونمایی از نسخه جدید ویندوز ۱۰، تصاویر این چنین را دیده بودیم، اما اکنون می‌توانیم باکیفیت و دقت بیش‌تری به آن‌ها نگاه کنیم.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها