بعد از جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس

درخشان در سمت خود ابقا شد

آرزویمان بهبودی وضعیت پرسپولیس است

آقای درخشان لطفا انتقادپذیر باشید

جام جم ورزشی: رضا شاهرودی معتقد است اگر همه ما جزءخانواده پرسپولیس هستیم و دلمان برای این تیم می‌ تپد، باید از تیم خود انتقاد دلسوزانه کنیم.
کد خبر: ۷۶۷۰۹۷
آقای درخشان لطفا انتقادپذیر باشید

بازیکن سابق پرسپولیس در رابطه صحبت سرمربی پرسپولیس مبنی بر عدم حمایت از وی گفت: ایشان گفته اند که چرا از من انتقاد می‌ شود و پشت من را خالی می‌ کنند، اما باید به ایشان بگویم ما همه جزئی از تاریخ این باشگاه هستیم، مگر می‌ شود برای ایشان و تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت نداشته باشیم؟ آقای درخشان سالها برای این تیم با جان و دل بازی کردند و کاپیتان پرسپولیس بودند و همه دوست داریم ایشان پرسپولیس را به جایگاه واقعیش برساند اما این دلیل نمی‌ شود اگر انتقادی داشتیم نگوییم یا چیزهایی که می‌ بینیم به زبان نیاوریم، ما بازیکنان قدیمی این تیم مانند آنالیزورهای دلسوزی هستیم که از بیرون، بازی این تیم را می‌ بینیم و چون دوست داریم تیممان نتیجه بگیرد هرآنچه را که می‌ بینیم می‌ گوییم. آقای درخشان هم باید انتقاد پذیر باشد و تصور نکند اگر ما سکوت کنیم و چیزی نگوییم به نشانه حمایت از ایشان است. اگر ما انتقاد نکنیم و ضعفهای تیم را نگوییم چه کسی باید بگوید؟ در نهایت همه باید بدانند این ماها هستیم که می‌ توانیم به یکدیگر کمک کنیم.
شاهرودی درباره شرایط این روزهای تیم پرسپولیس گفت: متاسفانه تیم اوضاع روبه راهی ندارد، ما از پس تیمهای داخلی برنمی آییم، نمی‌ دانم چگونه می‌ خواهیم در آسیا حفظ آبرو کنیم، یک تعداد از بازیکن های تیم رفتند اما کسانی آمدند نتوانستند جای آنها را پرکنند و متاسفانه با دیدن کیفیت بازی بعضی از آنها مانند مهاجم خارجی تازه وارد این تیم، بیشتر از قبل به نفوذ دلال ها در این تیم پی می‌ بریم. بهرحال من هم مانند همه پرسپولیسی ها آرزو می‌ کنم هرچه سریعتر اوضاع بهتر شود و مسئولین محترم از همین امروز به فکر تیم سال آینده باشند.

(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها