داود هاشمی در پاسخ به پرسشی درباره افزایش تعداد قسمت‌های سریال «همه چیز آنجاست» و اینکه آیا این اتفاق منوط به تصمیم شبکه بوده است؟ گفت: این‌طور نیست؛ تلویزیون در این خصوص تابع ماست. باید کار را آبرومندانه جمع کنیم، نمی‌توانیم که آب به قصه ببندیم.
کد خبر: ۷۶۵۳۷۲
نمی‌توانیم به قصه «همه چیز آنجاست» آب ببندیم

تهیه‌کننده سریال در حال پخش «همه چیز آنجاست»، توضیحاتی را درخصوص دلایل بیشتر شدن تعداد قسمت‌های این مجموعه ارائه داد.

وی ابتدا یادآور شد: طرح مجموعه «همه چیز آنجاست» 90 قسمتی بود. وقتی دو سال پیش با آقای تخشید وارد مذاکره شدیم، قرار شد 50 قسمت را روی طرح بیاوریم و بسازیم. اما وقتی شروع کردیم به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توانیم آب روی قصه بگیریم و باید آبرومندانه آن را جمع کنیم.

او ادامه داد: پیش‌بینی‌مان این است که بین 57 تا 60 قسمت کار را به اتمام برسانیم.

هاشمی همچنین تأکید کرد: ما حتی بر سر اینکه سری دوم «همه چیز آنجاست» ساخته شود بحث داشتیم به جهت اینکه کار داستانک‌هایی دارد که نمی‌شود آن را در 50 قسمت جمع‌بندی کرد. ما در حال حاضر 53 قسمت از کار را داریم و پیش‌بینی‌مان این است که تا 60 قسمت آن را به جمع‌بندی برسانیم. زیر 57 قسمت که اصلا امکان ندارد، قصه بسته شود، در نتیجه ما تابع پخش شبکه نیستیم.

هاشمی همچنین با بیان این مطلب که تلویزیون توقع ندارد کاری را شروع کنیم و در نهایت آن را سرهم بندی کنیم و تمام شود، گفت: ما می‌توانستیم کار را در 45 قسمت سرهم بندی کنیم و به پایان برسانیم. اما این امکان برای ما وجود ندارد به خاطر اینکه شرایطی داریم و سعی نداریم از آن عبور کنیم. تلویزیون هم دوست ندارد کاری را که شروع کرده‌ایم به این شکل به پایان برسانیم.

داود هاشمی در پایان به خبرنگار ایسنا، گفت: پخش «همه چیز آنجاست» تا 20 بهمن‌ ادامه خواهد داشت.

در خلاصه داستان سریال «همه چیز آنجاست» آمده است: کارگاه تولیدی خانواده قدیمی به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود. مهدی پسر بزرگ خانواده درگیر و دار رفع مشکلات به وجود آمده به بسیاری از رازهای خانواده پی می‌برد.

این سریال به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سه تولید می‌شود. سید مجید میرمیران و علیرضا افخمی مشاوران فیلمنامه این سریال هستند که فیروز قشقایی فیلمنامه این سریال را نوشته است.

سریال «همه چیز آنجاست» روایت‌گر موضوعات اجتماعی روز جامعه است و در آن جمشید مشایخی نقش نعمت‌الله، امین زندگانی نقش مهدی، الهام حمیدی نقش پرستو، محمد عمرانی نقش محسن، مهرانه مهین ترابی نقش اکرم، حدیث میرامینی نقش مهرنوش، حسین مهری نقش مهران، امیر مهدیکیا نقش یوسف، نوشین زارع نقش نسرین، الهه فرشچی نقش بیتا، شیرین اسماعیلی نقش نازنین، مریم معصومی نقش سمانه، مزدک رستمی نقش اسماعیل، فریماه ارباب نقش بهار، مهسا موحد نقش شبنم، مختار سائقی نقش آرش، ایمان باقری نقش سیاوش، فرحناز منافی ظاهر نقش سوسن، حمید نیری نقش پدر سمانه، مریم سرمدی نقش مادر سمانه، امیر گرجی نقش امیر روحی و علی گلی‌زاده نقش اسدالله را بازی می‌کنند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها