تیم‌ فوتبال استقلال تهران در مهمترین بازی هفته مقابل سپاهان اصفهان به پیروزی دست یافت. این برد باعث نزدیک شدن استقلال به صدر جدول و ممانعت از صدرنشینی سپاهانی‌ها در پایان هفته هجدهم لیگ شد.
کد خبر: ۷۶۵۲۰۸
استقلال با شکست سپاهان به صدر جدول نزدیک شد

در ادامه دیدارهای روز دوم از هفته هجدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر امروز جمعه تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان برابر همدیگر به میدان رفتند که این مسابقه با برتری 2 بر یک استقلال به پایان رسید تا این تیم گامی بلند برای نزدیک شدن به صدر بردارد.

در این مسابقه که با قضاوت یدالله جهانبازی و در ورزشگاه آزادی برگزار شد، غلامرضا عنایتی (5) و امید ابراهیمی (5+90) برای استقلال تهران گل زدند و حسین پاپی (42) تک گل سپاهان اصفهان را به ثمر رساند.

استقلالی‌ها که نیمه نخست را طوفانی آغاز کردند، خیلی زود و روی یک کار ترکیبی به گل رسیدند، آنهم روی پاس کرار جاسم و ضربه جالب غلامرضا عنایتی که بازگشت دوباره‌اش به استقلال را خیلی زود با گلزنی جشن گرفت.

بعد از این گل برای دقایقی دو تیم بازی متعادلی را از خود ارائه کردند اما برتری کلی در این نیمه با تیم سپاهان بود.

زردپوشان اصفهانی در دقایق پایانی نیمه نخست و روی اشتباه امیرحسین صادقی توانستند مزد برتری خود را گرفته و توسط حسین پاپی دروازه‌ آبی‌پوشان را باز کنند.

پس از این گل درگیری لفظی بین امیرحسین صادقی مدافع و محسن فروزان دروازه‌بان استقلال بوجود آمد که خیلی زود و با دخالت سایر نفرات، این مساله خاتمه یافت. در نهایت دو تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شدند.

در ابتدای نیمه دوم، دو تیم بازی سرد و کسل کننده‌ای را از خود ارائه کردند اما هرچه بازی به دقایق پایانی نزدیک می‌شد، استقلال برتری بیشتری نسبت به حریفش داشت و حتی می‌‎توانست روی حرکت زیبای سجاد شهبازراده و ضربه سر غلامرضات عنایتی به گل دوم دست یابد که عبدالله کرمی مدافع سپاهان توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

درحالیکه دو تیم در دقایق پایانی میل به حفظ نتیجه مسابقه را داشتند، ضربه دیدنی امید ابراهیمی در دقیقه 5+90 گل برتری استقلال را رقم زد تا این تیم به یک پیروزی شیرین دست یاید.

ابراهیمی که پیش از حضور در استقلال، با پیراهن سپاهان در مسابقات داخلی و آسیایی به میدان رفته بود، بعد از این گل خوشحالی نکرد.

با این پیروزی استقلال تهران 31 امتیازی شد و هرچند در رده چهارم باقی ماند اما اختلاف امتیازی خود با نفت صدرنشین را به 3 امتیاز کاهش داد.

سپاهان هم که می‌توانست با پیروزی در این بازی به صدر جدول برسد، با 33 امتیاز قبلی، جایگاهش در رده دوم جدول را حفظ کرد.

هفته هجدهم از رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری دیدار فولاد خوزستان - راه آهن تهران که ساعت 19:30 در ورزشگاه غدیر اهواز، به پایان می‌رسد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها