مایکروسافت امروز نسخه رسمی برنامه‌های Word، Excel و PowerPoint را برای تبلت‌های اندرویدی منتشر کرد که تجربه‌ای شبیه به آنچه در دسکتاپ دیده‌ایم را به کاربر القا می‌کند و همانند نسخه آزمایشی امکان همگام سازی بین دستگاه‌های مختلف وجود دارد و کاربر می‌تواند بخشی از کار را بر روی کامپیوتر و ادامه آن را در تبلت انجام دهد.
کد خبر: ۷۶۵۰۹۴
نسخه نهایی آفیس برای تبلت‌های اندرویدی (همراه لینک دانلود)

به گزارش جام جم کلیک: مایکروسافت امروز نسخه رسمی برنامه‌های Word، Excel و PowerPoint را برای تبلت‌های اندرویدی منتشر کرد که تجربه‌ای شبیه به آنچه در دسکتاپ دیده‌ایم را به کاربر القا می‌کند و همانند نسخه آزمایشی امکان همگام سازی بین دستگاه‌های مختلف وجود دارد و کاربر می‌تواند بخشی از کار را بر روی کامپیوتر و ادامه آن را در تبلت انجام دهد.

در هر سه برنامه مایکروسافت به بهترین شکل ممکن کار کرده است. در Word تمام متون، تصاویر، نمودار و جدول‌ها به بهترین شکل ممکن نمایش داده می‌شوند و کاربر می‌تواند بر روی آن‌ها کامنت بگذارد و یا تغییرات را مشاهده کرده و سپس کار خود را به اشتراک بگذارد. برنامه اکسل نیز می‌تواند تمام اعداد و ارقام زندگی و کار شما را در خود جمع کند و سپس آن‌ها را بعد از اعمال فرمول و نمودار‌های مختلف به شما ارایه دهد. پاورپینت نیز در تبلت می‌توانند هر ایده‌ای که دارید را با متون و انیمیشن‌های زیبا نمایش دهد.

برای استفاده از این نسخه از برنامه آفیس می‌بایست یک تبلت 7 اینچی یا بزرگ‌تر داشته باشید (البته تا تبلت‌های 10.1 اینچی نسخه رایگان در دسترس است و بزرگ‌تر از آن‌ها می‌بایست مبلغی را پرداخت کنند). پردازنده دستگاه نیز می‌بایست از نوع ARM باشد و 1 گیگابایت نیز حافظه رم مورد نیاز است. این نسخه بر روی سیستم عامل اندروید نسخه 4.4 قابل اجرا است اما کاربران اندروید آب نبات چوبی (لالی پاپ) نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. هرچند که فعلا مایکروسافت از آن پشتیبانی نمی‌کند.

مایکروسافت تصمیم دارد این محصول را به‌زودی در اندروید 5.0 (لالی پاپ) نیز پشتیبانی کند و بر روی پردازنده‌های اینتل نیز اجرا شود. شما می‌توانید این برنامه‌ها را از طریق لینک‌های زیر برای تبلت اندرویدی خود دریافت نمایید:

دانلود رایگان نرم‌افزار Word از گوگل‌پلی برای اندروید

دانلود رایگان نرم‌افزار Excel از گوگل‌پلی برای اندروید

دانلود رایگان نرم‌افزار PowerPoint از گوگل‌پلی برای اندروید

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ali
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
۰
۰
باسلام نسخه این نرم افزارها را برای اندروید4.0.1 قرار دهید.با تشكر

نیازمندی ها