افراد زیادی در جامعه و زندگی امروزی مبتلا به بیماری‌های مختلف هستند که یکی از سخت‌ترین این بیماری‌ها میگرن است این بیماری باعث می‌شود سردرد‌های بسیار شدیدی بیمار را آزار دهد اما متفکران و دانشمندان توانسته‌اند نرم‌افزار‌هایی تولید کنند تا بتواند به این نوع بیماران کمک کنند و کنترل این بیماری را تا حدی به دست بیمار واگذار کنند.
کد خبر: ۷۶۵۰۳۸
نرم‌افزار موبایل: کنترل میگرن با استفاده از تلفن همراه

جام جم کلیک: نرم‌افزار Migraine Buddy جزء نرم‌افزارهایی است که کمک قابل توجهی به افراد مبتلا به میگرن خواهد کرد و در نوع خود طبق نظر استفاده‌کنندگان بی‌نظیر است.

این نرم‌افزار توسط متخصصان اعصاب و دانشمندان طراحی شده است و دارای ویژگی شناسایی خواب به صورت خودکار همراه با ارائه گزارش‌هایی نیز است.

با استفاده بیماران از این نرم‌افزار و مشاهده گزارشات از روند میگرن بیماران توسط آن، متخصص اعصاب و دانشمندان می‌توانند تحقیقات قابل توجهی انجام دهند و به شناسایی عوامل پیشگیرانه در این ارتباط بپردازند.

این عامل باعث می‌شود شیوه زندگی بسیاری از این بیماران که به سختی در حال گذر است بهبود یافته و تجربه‌ای متفاوت برای آنان به ارمغان آید.

از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار دفترچه خاطرات هوشمند خواب است که اجازه می‌دهد کاربر ارتباط بین خواب و میگرن خود را از طریق نمودارهایی که در این راستا ترسیم شده است، مشاهده کند.

از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به کاربری آسان، محیط کاربر پسند با آیکون‌های بسیار جذاب، ارائه گزارش‌های سفارشی از جمله فرکانس و طول مدت، محل درد، محرک، کمک به درک اثر بخشی دارو، تشخیص و بررسی سوابق فعالیت خواب به صورت خودکار، امکان سفارشی کردن نرم‌افزار، امکان ارتباط با پزشک و ارسال و مشاهده اطلاعات بیماری و فضای امن اطلاعات شما توسط فضای ابری اشاره کرد.

این نرم‌افزار قابلیت نصب بر روی سیستم عامل اندروید 3.0 به بالا را دارد.

دانلود رایگان نرم افزارMigraine Buddy برای اندروید

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها