نرم‌افزار HappySale به شما کمک می‌کند اجناس و کالاهایی را که دوست دارید اما دیگر نیازی به آن ندارید را با 3 کلیک ساده برای فروش آماده کنید.
کد خبر: ۷۶۵۰۳۷
نرم‌افزار موبایل: با  3 کلیک کالای خود را برای فروش آماده کنید

جام جم کلیک: شما می‌توانید اجناس خود را طی یک فرآیند سه مرحله‌ای شامل گرفتن عکس، نوشتن توضیحات و وارد کردن قیمت در شبکه‌های اجتماعی همانند فیس بوک، توییتر و گوگل پلاس به اشتراک بگذارید و بفروشید.

لطفا توجه داشته باشید افرادی که از اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی خریداری می‌کنند، اولین نکته‌ای که به آن توجه می‌کنند اطلاعات کامل و خلاصه و همچنین قیمت کالا است. بنابراین سعی کنید توضیحاتی که در ارتباط با کالای خود می‌دهید کاملا خلاصه و کامل باشد تا باعث شود خریدار توضیحات را مطالعه نماید.

قیمت پیشنهادی نیز یکی از سخت‌ترین مسائل در فروش کالا است که این سوال را برای شما ایجاد می‌کند که کالای من در حال حاضر چقدر ارزش مالی دارد؟ اما نکته قابل توجه در این نرم‌افزار این است که به شما قیمت اقلام مشابه را می‌دهد و بر اساس اطلاعاتی که شما ارائه می‌دهید قابلیت محاسبه قیمت را نیز دارد.

شاید دوست داشته باشید کالاهای دیگر فروشندگان را در شهر خود و حتی در منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، ببینید. بنابراین HappySale می‌تواند این امکان را برای شما فراهم آورد و بر اساس اطلاعات منطقه و محل زندگی شما بهترین اقلام در حال فروش و فروخته شده را نمایش دهد.

در برنامه HappySale شما قادر به چت مستقیم در داخل برنامه هستید.

قابل ذکر است شرکت تولید‌کننده این نرم‌افزار در ارتباط با امنیت اطلاعات کاربران از جمله عکس‌ها ، آدرس‌ها و دیگر موارد که شخصی محسوب می‌شود، امنیت کامل را برای تمامی کاربران برقرار کرده و تاکید کرده است که ما هیچ چیز جز عکس‌ها و مطالب در مورد کالای شما را در دسترس نمی‌گذاریم و آدرس شما نیز در اختیار کسی قرار داده نمی‌شود و شما از طریق چت و ایمیل می‌توانید با فرد مورد نظر ارتباط داشته باشید.

این نرم‌افزار قابلیت نصب روی سیستم عامل اندروید4.0 و آی.او.اس 7.0 به بالا را دارد.

دانلود رایگان نرم‌افزار HappySale برای اندروید

دانلود رایگان نرم‌افزار HappySale برای iOS

سید احسان حسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها