kingsoft Office Suite یک‌ نرم‌افزار رایگان مدیریت محتوای متنی است

جایگزینی نیرومند برای آفیس مایکروسافت

اگر دوست ندارید برای نرم‌افزار آفیس پولی پرداخت کنید، kingsoft Office Suite برای شما ساخته شده است.
کد خبر: ۷۶۴۹۷۹
جایگزینی نیرومند برای آفیس مایکروسافت

جام جم کلیک: همه ما با نرم‌افزارهای بسته آفیس در شرکت مایکروسافت آشنا هستیم و با مواردی مانند Word و Excel کار کرده‌ایم ولی این نرم‌افزارها به‌شدت هزینه‌بر هستند و سال به سال نیز این شرایط بدتر می‌شود زیرا آخرین نسخه آفیس شرکت مایکروسافت دیگر مالکیت دائمی را به شما نخواهد داد و برای کسب مالکیت آن باید به صورت سالانه هزینه عضویت را پرداخت کنید.(البته این در صورتی است که از نسخه‌های اورجینال این مجموعه نرم‌افزاری استفاده کنید) مسلما استفاده از این دست برنامه‌ها برای کسانی که کاربری خانگی دارند مطلوب نیست و به‌همین دلیل نیز برنامه بسیار مفید و رایگانی به‌نام kingsoft Office Suite طراحی شده است تا همگان بتوانند از امکاناتی مشابه، به‌صورت کاملا رایگان استفاده کنند.

بسته نرم‌افزاری kingsoft Office Suite دارای سه برنامه داخلی است که شامل یک نرم‌افزار ویرایشگر متن ( با عملکردی مشابه با Word)، یک نرم‌افزار ایجاد اسلاید (با عملکردی مشابه با Powerpoint) و یک نرم‌افزار مدیریت فایل‌های صفحه گسترده (Spread sheet) است (با عملکردی مشابه Excel) که می‌تواند تمامی نیازهای یک کاربر خانگی را به‌خوبی تامین کند و با توجه به رایگان بودن این نرم‌افزار و امکان داشتن همزمان آن بر روی تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی و کامپیوتر خانگی لپ‌تاپ می‌توان از آن به‌خوبی استفاده کرده و فایل‌های تولیدی را بین سیستم‌های مختلف جابجا نمود. شایان ذکر است که فایل‌های خروجی و ورودی این برنامه با سیستم‌های دیگر مانند آفیس مایکروسافت همخوانی دارد.

برای دانلود نسخه کاملا رایگان این برنامه می‌توانید از طریق لینک زیر به وب‌سایت شرکت سازنده این برنامه دست پیدا کنید و البته این نرم‌افزار را می‌توانید توسط همین لینک علاوه بر کامپیوتر خانگی، برای تلفن‌های همراه اندرویدی نیز دانلود کنید:

http://www.kingsoftstore.com/download-office/index

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
وحید برجی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۰
باسلام خدمت شما
اینجانب یك عدد فبلت LG دارم زمانیكه آنرا از طریق كابل به لپ تاپ خود وصل میكنم و از داخل لپ تاپ وارد فبلت میشوم، متاسفانه نمیتوانم عكس هایی كه داخل فبلتم هست را در داخل لپ تاپ ببینم. احساس میكنم كه لپ تاپ كل فایل های داخل فبلت را نشان نمیدهد. تمام فولدرهای داخل Internet storage را گشتم ولی عكس های داخل فبلت را در این فولدرها پیدا نكردم. جالب اینجا است كه عكس هایم را در داخل فبلت مشاهده میكنم ولی نمیتوانم آنها را از طریق laptop پیدا كنم. وقتی فبلت را از طریق كابل به لپ تاپ وصل میكنم با پیغامی مواجه نمیشوم كه mass storage را فعال كنم تا فبلت توسط لپ تاپ شناسایی شود. لطفا به طور كامل اینجانب را راهنمایی فرمایید تا بتوانم این مشكل را حل كنم.
با تشكر از شما
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها