فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشنی آخر هفته

مریلا زارعی و الناز شاکردوست با «مجردها» می‌آیند

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن عصیان، استراتژی حلزونی، مجردها، دیوید کاپرفیلد، به من نگو دزد، در ترس، آخرین قطار، شنل قرمزی 2، تام‌سایر، راه آبی ابریشم، دارکوب، چند پله بالاتر، پسر فضایی و مورچه‌ای به نام زی امروز و فردا از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۶۴۸۲۰
مریلا زارعی و الناز شاکردوست با «مجردها» می‌آیند

شبکه یک

امشب: عصیان، ساعت 22 و 15 دقیقه

فردا: استراتژی حلزونی، ساعت 14 و 50 دقیقه

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، فیلم هندی «عصیان» به کارگردانی جرون لیندرس، امشب ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود. در این فیلم بازیدنی گلاور، جرون کرابه و دبیا بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «استراتژی حلزونی» به کارگردانی سرجیو کابررا برای فردا ساعت 14 و 50 دقیقه در نظر گرفته شده است.فاوست کابررا، فرانک رامیرز و دلفینا گوییدو بازیگران اصلی این فیلم هستند.

شبکه دو

امروز: سامی2، ساعت 9‌/‌ مجردها، ساعت 23 و 30 دقیقه

فردا: دیوید کاپرفیلد، ساعت 9‌/‌ هوگو، ساعت 17 و 30 دقیقه‌/‌ آنچه گذشت، ساعت 23 و 30 دقیقه

انیمیشن «سامی2» به کارگردانی وینسنت کتسلوت و بن استاسن، امروز ساعت 9 در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما به نمایش در می‌آید.

همچنین فیلم سینمایی «مجردها» به کارگردانی اصغر هاشمی و تهیه‌کنندگی یدالله شهیدی، امشب ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه دو در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، مجید صالحی و الناز شاکردوست بازیگران این فیلم هستند.

انیمیشن «دیوید کاپرفیلد» هم فردا ساعت 9 از این شبکه پخش می‌شود. فیلم سینمایی «هوگو» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی نیز فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو نمایش داده می‌شود. یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم جانی دپ است که در سال 2011 آن را تهیه کرده است.

شبکه دو فیلم سینمایی «آنچه گذشت» به کارگردانی رضا بهشتی را هم فردا ساعت 23 و 30 دقیقه در جدول پخش خود قرار داده است. محمود پاک‌نیت، بهرام ابراهیمی، هادی دیباجی و طاهره علوی در آنچه گذشت بازی می‌کنند.

شبکه سه

امروز: به من نگو دزد، ساعت 10 و 30 دقیقه

فردا: داداش مونا گاندی شناس می‌شود، ساعت 10 و 30 دقیقه

امروز ساعت 10 و 30 دقیقه فیلم سینمایی «به من نگو دزد» از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شهرام قائدی، بهنوش بختیاری، رابعه اسکویی، رامین ناصرنصیر، کیانوش گرامی، امیر نوری، ساناز سماواتی و اکرم بردسیری، در این فیلم که عباس مرادیان آن را کارگردانی کرده ‌است بازی می‌کنند.

همچنین فیلم سینمایی «داداش مونا گاندی شناس می‌شود» به کارگردانی راج کومار شیرانی، فردا ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. سانجی دات، ویدیا بالان و آرشا دوارسی در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه چهار

امروز: در ترس، ساعت 15

فردا: آخرین قطار، ساعت 12‌/‌ لحظات ماندنی، ساعت 20 و 30 دقیقه

فیلم سینمایی «در ترس» به کارگردانی جرمی لوورینگ، محصول سال 2013 انگلستان، امروز ساعت 15 از شبکه چهار بازپخش می‌شود.

داستان فیلم درباره یک زوج جوان است که برای جشن سالگرد ازدواج خود تصمیم می‌گیرند به یک هتل دور افتاده در منطقه‌ای جنگلی بروند؛ اما در بین راه مسیر اصلی را پیدا نمی‌کنند و....

شبکه چهار فیلم سینمایی «آخرین قطار» به کارگردانی دیگو آرسواگو را برای فردا ساعت 12 در نظر گرفته است. فدریکو لوپی، هکتور آلتریو و په په سوریانواز ایفاگر نقش‌های این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «لحظات ماندنی» به کارگردانی جان تروئل هم فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در قالب برنامه «سینما 4» از این شبکه به نمایش درمی‌آید. ماریا هیسکانن و جاسپر کریستینسن بازیگران این فیلم هستند.

شبکه پنج

امروز: شنل قرمزی2، ساعت 13 و 30 دقیقه

فردا: تام سایر، ساعت 9‌/‌ خودخواهی، ساعت 13 و 30 دقیقه‌/‌ راه آبی ابریشم، ساعت 21 و 30 دقیقه

انیمیشن «شنل قرمزی2» به کارگردانی مایک دیزا، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه پنج پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «تام سایر» به کارگردانی هرمین هانگبرس، نیز فردا ساعت 9 صبح در قالب برنامه «تماشاخانه» از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

شبکه پنج فیلم سینمایی «خودخواهی» به کارگردانی کلیو برنارد و با بازی کانر چپمان، شون توماس و سین‌جی‌ال را برای فردا ساعت 13 و 30 دقیقه در جدول پخش قرار داده است.

فیلم سینمایی «راه آبی ابریشم» به کارگردانی محمد بزرگ نیا نیز فردا ساعت 21 و 30 دقیقه از این شبکه به مخاطبان ارائه می‌شود. عزت‌الله انتظامی، بهرام رادان، داریوش ارجمند، رضا کیانیان، پگاه آهنگرانی و پیام دهکردی در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه شما

امشب: دارکوب، ساعت 23

فردا: افرا، ساعت 13 و 30 دقیقه

فیلم تلویزیونی «دارکوب» به کارگردانی سعید اسدی و تهیه کنندگی یحیی منصورموید، امشب ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. پیام اینالویی، حسین پهلوان‏زاده، اصغر طبسی و روزبه اختری در این فیلم که در صدا و سیمای مرکز البرز تولید شده، ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «افرا» به کارگردانی شهرام باباپور نیز فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود. حسین توشه، فرهاد بشارتی، افشین سنگچاپ، نیلوفر پورمهدی، مهدی فارغی، عارفه صفرزاده و حمید ابراهیمی در این فیلم به تهیه‌کنندگی سیدامین حسینیون تولید مرکز گیلان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه آموزش

فردا: چند پله بالاتر، ساعت 10

فیلم تلویزیونی «چند پله بالاتر» به کارگردانی اسفندیار شهیدی، فردا ساعت 10 صبح از شبکه آموزش به نمایش درمی‌آید. مریم کاظمی و مریم رستمی بازیگران این فیلم هستند.

شبکه پویا

انیمیشن «پسر فضایی» امشب ساعت 20 از شبکه پویا پخش می‌شود. این شبکه برای فردا ساعت 20 فیلم انیمیشن «مورچه‌ای به نام زی» را در نظر گرفته است.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «مری پاپینز»، «پیوند عاطفه‌ها»، «سیل» و «شجاعت» فردا ساعت 14،17،20 و 23 از شبکه نمایش، پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها