همان طور که اطلاع دارید و در کنفرانس خبری مایکروسافت نیز گفته شد، اکنون اسکایپ به عنوان یک برنامه ارتباطی در ویندوز 10 به‌صورت پیش فرض وجود دارد و کاربران این سیستم عامل بر روی کامپیوتر، تبلت و اسمارت فون می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند.
کد خبر: ۷۶۴۲۰۳
شکل و شمایل اسکایپ در ویندوز 10

به گزارش جام جم کلیک: همان طور که اطلاع دارید و در کنفرانس خبری مایکروسافت نیز گفته شد، اکنون اسکایپ به عنوان یک برنامه ارتباطی در ویندوز 10 به‌صورت پیش فرض وجود دارد و کاربران این سیستم عامل بر روی کامپیوتر، تبلت و اسمارت فون می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند و ارتباطات خود را از طریق آن انجام دهند و نیازی به دانلود یا نصب برنامه نیست. گفتنی است که این ارتباط تنها به مکالمه تصویری محدود نمی‌شود و امکان ارسال پیام متنی و یا مکالمه صوتی نیز وجود دارد.

بخش جالب موجود بر روی اپلیکیشن اسکایپ امکان ارسال وقایع روز به دوستان است که از طریق مخاطبان و ایمیل‌ها انجام می‌شود. نکته مهم در خصوص اسکایپ پشتیبانی آن از تمام سیستم عامل‌های موجود است که کاربران ویندوزفون، اندروید، iOS، بلک‌بری و… می‌توانند از آن استفاده کنند.

با کمک اسکایپ کاربران می‌توانند به‌صورت رایگان پیام‌های خود را به دوستانشان ارسال کنند که تمام این پیام‌ها در بستر اینترنت رد و بدل می‌شود. در ادامه می‌توانید تصاویری از این اپلیکیشن را در محیط ویندوز 10 مشاهده نمایید.

البته این تنها شروع کار است و بالطبع شاهد پیشرفت چشمگیری در این اپلیکیشن خواهیم بود.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها