AdDuplex شرکت تبلیغاتی محصولات مایکروسافت است که گویا موسس (Alan Mendelevich) آن اخیرا محصول جدیدی را از سوی مایکروسافت دریافت کرده و در حال تست‌های اولیه است.
کد خبر: ۷۶۴۱۹۷
نسخه ارزان لومیا 830 در راه است

به گزارش جام جم کلیک: AdDuplex شرکت تبلیغاتی محصولات مایکروسافت است که گویا موسس (Alan Mendelevich) آن اخیرا محصول جدیدی را از سوی مایکروسافت دریافت کرده و در حال تست‌های اولیه است.

وی تاکنون برخی اطلاعات در خصوص این محصول را در توئیتر خود منتشر کرده که بر اساس گفته وی مدل این دستگاه RM-1072 است و انتظار می‌رود نسخه‌ ارزان قیمت لومیا 830 باشد. این در حالی است که پیش‌تر مایکروسافت لومیا 830 را پرچم‌دار ارزان قیمت نامیده بود‍.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از این دستگاه صفحه نمایش آن 5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسل است که توسط پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 400 پشتیبانی می‌شود. 8 گیگابایت نیز حافظه داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده است و امکان افزایش آن توسط کاربر وجود دارد.

دوربین پشتی این گوشی 8.7 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن 0.9 مگاپیکسلی است و از دو سیم‌کارت پشتیبانی خواهد کرد. یک باتری 2200 میلی آمپر ساعتی و 1 گیگابایت حافظه رم نیز در بطن RM-1072 جای گرفته است.

انتظار می‌رود این محصول 275 دلار قیمت گذاری شود و به‌زودی شاهد اطلاعات بیشتری از آن باشیم.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها