از مردم عذرخواهی می‌کنم که به من اعتماد کردند

کی‌روش: نگفتم استعفا می‌دهم

جام جم ورزشی: کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران که از سوی خبرنگاران محاصره شده است ، به سوالات آنها پاسخ می دهد.
کد خبر: ۷۶۴۰۴۵
کی روش: برای جام‌جهانی از هفته بعد باید شروع کنیم

کی روش حرف هایش را با تمجید از تیمش شروع کرد و گفت: عملکرد ما در جام ملت های آسیا باعث افتخار بود و من اعتقاد دارم باید حداقل تا نیمه نهایی در تورنمنت باقی می ماندیم. ضمن اینکه بازیکنان جوانی به تیم ملی اضافه شده اند که آینده فوتبال ایران را گارانتی می کنند.
وی ادامه داد: من 50 بازی با تیم ملی ایران انجام داده ام که 26 بازی را برده ایم و 15 مساوی داشته ایم.این نشان می دهد عملکرد ما بد نبوده است.
کی روش با تشکر از هواداران تیم ملی در استرالیا ادامه داد: آنها واقعا برای تیم ملی همه تلاش خود را کردند و الهام بخش ما بودند.
او درباره احتمال باقی ماندنش در ایران گفت: در حال حاضر باید آنالیز وسیعی انجام بشود و قبل از تصمیم گیری درباره بقا یا ادامه کار من بدانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. زمان فعلی زمان لذت بردن از لیگ و نگاه به آینده است اما قبل از هر چیز من باید بدانم چه چیزی پیش روی ما قرار دارد.
وی افزود: کلمه راحت در فوتبال وجود ندارد. ما باید آماده سازی خود را برای صعود به جام جهانی از هفته آینده آغاز کنیم و در غیر اینصورت شانسی نخواهیم داشت.
کی روش ادامه داد: ما نتیجه فوق العاده ای در جام جهانی داشتیم. با دو اردو و دو بازی تدارکاتی، تیم های بحرین و امارات و قطر را شکست داده ایم و 10 نفره مقابل عراق و داور شکست نخوردیم اما به هر حال آماده سازی ما خیلی خوب نبود گرچه بازیکنان تعهد فوق العاده ای از خود نشان دادند.
سرمربی تیم ملی حرف های خود را اینطور تمام کرد که: من به هیچ وجه به خودم فکر نمی کنم و امیدوارم اتفاقات آتی به سود فوتبال ایران باشد و افراد تصمیم گیر بهترین برنامه ریزی ها را در دستور داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها