نسخه بعدی ویندوز سرور مایکروسافت تا سال ۲۰۱۶ عرضه نمی‌شود

زمان عرضه نسخه جدید ویندوز سرور

ویندوز 8 و 8.1 چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفتند و اغلب افراد ویندوز 7 را بر تمام آن‌ها ترجیح دادند. حال مایکروسافت نیز با عبرت گیری از این رویداد ویندوز 10 را با ویژگی‌های جالب و کاربردی معرفی کرده است و چندی پیش نیز نسخه جدیدی از آن را در کنفرانس خبری خود معرفی نمود.
کد خبر: ۷۶۳۳۱۴
نسخه جدید ویندوز 10 آماده دانلود است

به گزارش جام جم کلیک: ویندوز 8 و 8.1 چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفتند و اغلب افراد ویندوز 7 را بر تمام آن‌ها ترجیح دادند. حال مایکروسافت نیز با عبرت گیری از این رویداد ویندوز 10 را با ویژگی‌های جالب و کاربردی معرفی کرده است و چندی پیش نیز نسخه جدیدی از آن را در کنفرانس خبری خود معرفی نمود.

البته فعلا هیچ کدام از نسخه‌های معرفی شده نهایی نیستند و تا زمان انتشار نسخه نهایی ویندوز 10 زمان نسبتا زیادی باقی است. نسخه جدید ویندوز 10 قابلیت‌های زیادی را در خود جای داده که می‌توان به مرورگر اسپارتان (پروژه جدید مایکروسافت برای مرورگر ویندوز 10 که به احتمال زیاد جایگرین کامل اینترنت اکسپلورر خواهد بود) و یا یکپارچه شدن ویندوز 10 بر روی تمام دستگاه‌ها اشاره کرد.

حال نسخه جدید ویندوز 10 باز هم به‌صورت آزمایشی منتشر شده است تا کاربران بتوانند آن را نصب کرده و تجربه کنند و همچنین مشکلات موجود را به مایکروسافت گزارش دهند. پس با این اوصاف اگر تصمیم دارید نسخه جدید ویندوز 10 را نصب کنید امکان دارد با مشکلات نرم افزاری و امنیتی مواجه شوید.

حال اگر می‌خواهید تا ویندوز 10 را تجربه کنید، می‌توانید از طریق لینک زیر وارد عمل شوید و بعد از انتخاب زبان در پایین صفحه، نسخه 64 و یا 32 بیتی را دانلود و به‌صورت معمولی و یا بر روی ماشین مجازی نصب کنید. ناگفته نماند که شماره ساخت این نسخه 9926 است.

دانلود نسخه آزمایشی شماره 9926 ویندوز 10

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هخامنش سعیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
۰
۰
یعنی كد نمیخواد؟ چند روزه هست؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها