داوود هاشمی تهیه کننده سریال «همه چیز آنجاست» از ایفای نقش بازیگرانی جدید در قسمت های پایانی و آخرین وضعیت تولید این پروژه خبر داد.
کد خبر: ۷۶۳۲۳۳
تصویربرداری 53 قسمت از سریال «همه چیز آنجاست»

داود هاشمی تهیه کننده مجموعه "همه چیز آنجاست" از 57 تا 60 قسمتی این سریال خبر داد و درباره آخرین شرایط تولید این سریال توضیح داد: تاکنون حدود 53 قسمت از سریال تصویربرداری و برای پخش آماده شده است. این روزها دیگر نمی توانیم سریال را رج بزنیم. چراکه هم قسمت های پایانی فیلمنامه کاملاً آماده نیست و هم به واسطه الزامات پخش و رساندن سریال به آنتن باید قسمت به قسمت پیش برویم. همچنین نواقص قسمت‌های پیش رو را کامل کنیم تا بتوانیم به پخش برسیم.

وی درباره لوکیشن های فعلی این پروژه افزود: پنجشنبه و جمعه هفته گذشته سکانس های مربوط به دادسرا را ضبط کردیم. روز شنبه هم پروژه در دفتر فانی ادامه یافت و فردا هم گروه کارشان را در بیمارستان دنبال خواهند کرد. اما به دلیل این که باید قسمت ها به ترتیب برای پخش آماده شود این روزها گاهی در طول یک جلسه تصویربرداری بیش از دو یا سه لوکیشن را استفاده می کنیم.

این تهیه کننده از اضافه شدن بازیگرانی جدید به کار خبر و ادامه داد: دو سه بازیگر جدید برای نقش های پلیس که در ارتباط با ماجرای درگیری فانی با سحر و فانی با مهدی نیاز بود، به کار اضافه شده اند.

«همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و نویسندگی فیروزه قشقایی در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه می شود.

این مجموعه هر شب ساعت 20:45 روانه آنتن شبکه سه می شود. (روابط عمومی شبکه سه سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها