این رایانه است یا سمساری؟

راه‌های پاکسازی و منظم‌سازی رایانه

نرم‌افزار Ccleaner را می‌توان بهترین نظافتچی رایانه به‌شمار آورد

افزایش سرعت رایانه مثل روز اول

نرم‌افزار Ccleaner می‌تواند علاوه بر پاکسازی رجیستری ویندوز شما، خدمات فراوان دیگری را نیز به شما ارائه کند.
کد خبر: ۷۶۲۴۴۰
افزایش سرعت رایانه مثل روز اول

جام جم کلیک: ممکن است شما نیز از جمله افرادی باشید که به دنبال دلیلی برای کاهش سرعت اولیه کامپیوتر هستند و در عجب باشید که چرا سیستم‌های ویندوزی در روزهای اول نصب سیستم‌عامل مانند یک موتور جت کار می‌کنند ولی به‌تدریج این سرعت کم‌تر و کم‌تر می‌شود.

یکی از اصلی‌ترین دلایل کند شدن و عدم کارکرد مناسب سیستم‌عامل ویندوز را می‌توان به‌هم ریختگی رجیستری ویندوز دانست، با نصب هر نرم‌افزاری مقادیر رجیستری دستخوش تغییر می‌شوند؛ این رویه برای حذف نرم‌افزارها نیز به همین ترتیب است و حتی پس از حذف نیز برخی از تغییرات اعمال شده بر روی رجیستری پاک نخواهند شد. در این میان نرم‌افزارهای خاصی وجود دارند که می‌توانند برای ترمیم و پاکسازی رجیستری ویندوز شما اقدام کنند.

یکی از نرم‌افزارهای ترمیم رجیستری که به‌صورت رایگان عرضه می‌شود، نرم‌افزار Ccleaner است؛ این نرم‌افزار به سادگی و با چند کلیلک می‌تواند به رجیستری سیستم شما رسیدگی کرده و آن را پاکسازی کند. علاوه بر این نیز می‌توان از این نرم‌افزار برای تعیین نرم‌افزارهایی که در هنگام بالا آمدن ویندوز به‌صورت خودکار اجرا می‌شوند نیز استفاه کرد.

از دیگر امکانات این نرم‌افزار می‌توان به امکان پاک کردن فایل‌های موقت و غیر کاربردی از روی سیستم اشاره کرد که این امر فضای هارددیسک شما را آزاد خواهد ساخت. هم‌چنین می‌توانید به کمک Ccleaner نیز برای پاک کردن برنامه‌های نصب شده روی سیستم خود اقدام کنید. این نرم‌افزار بسیار کم‌حجم است و با هر سرعت اینترنتی می‌توان به‌سادگی آن را دانلود کرد و داشتن آن بر روی هر دستگاه ویندوزی می‌تواند بسیار مفید باشد.

برای دانلود رایگان این برنامه می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

https://www.piriform.com/ccleaner/download

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
وحید برجی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
۰
۰
باسلام. نرم افزار Ccleaner Free را دانلود كردم و آن را نصب كردم. پس از نصب این نرم افزار را اجرا كردم. در بالا سمت چپ روی علامت جارو Cleaner كلیلك كردم و سپس روی Analyze كلیك كردم و نرم افزار شروع به كار كرد و سیستم را آنالیز كرد. سوالم اینجاست پس از این كه نرم افزار سیستم اینجانب را آنالیز كرد باید چه كنم؟ از این میترسم كه نرم افزار با آنالیزكردن فایل های مهم را از سیستمم حذف نكند؟!! لطفا راهنمایی فرمایید.
وحید برجی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
۰
۰
با سلام خدمت شما. اینجانب در حال خواندن یك كتاب علمی انگلیسی هستم. در هنگام مواجهه با كلمات دشوار از نرم افزار Babylon برای ترجمه استفاده میكنم. میخواهم یك بانك اطلاعاتی از تمام لغات دشوار كتاب تهیه كنم. برای این كار نمیخواهم به صورت تك تك لغات را همراه با ترجمه ی آنها در فایل word تایپ كنم، زیرا این كار بسیار وقت گیر است. آیا نرم افزار خاصی وجود دارد كه این كار را برایم انجام دهد؟( اگر نرم افزار یا حتی دیكشنری خاصی وجود دارد كه قادر به انجام این كار است، به اینجانب معرفی نمائید.) با تشكر از شما

نیازمندی ها