الهام حمیدی - بازیگر نقش پرستو در سریال «همه چیز آنجاست» - گفت: پرستو شخصیت خوب مطلقی نیست و مثل بقیه انسان‌ها هم فاکتورهای مثبت اخلاقی دارد، هم منفی و هم کاراکتری کاملا رئال است.
کد خبر: ۷۶۱۵۹۸
الهام حمیدی: نقش‌های عروس مادرشوهری را دوست دارم

این بازیگر ضمن تحلیل نقش خود گفت: در قسمت‌های ابتدایی سریال بیننده شاهد نوعی کشمکش و درگیری بین پرستو و مادرشوهرش است. پرستو در این قسمت‌ها از خانه‌ای مستقل به اتاق کوچکی از خانه خانواده همسر خود آمده است. ابتدا با مادرشوهر خود اختلاف نظرهایی دارد. وقتی این قسمت‌ها پخش می‌شد واکنش مردم برای من جالب بود و آنها به من می‌گفتند که چرا با مادرشوهر خود بحث می‌کنی. همین نکات برایم در متن جالب بود و من این نوع نقش‌ها را دوست دارم.

/Media/Image/1393/09/08/635528538486084943.jpg

وی افزود: هیچ انسانی خوب مطلق نیست. ممکن است کسی به واسطه دیدن این نوع سریال‌های دارای پیام، به معایب خود پی ببرد و بخواهد آنها را رفع کند، اما به هر حال پرستو هم مثل بقیه انسان‌ها هم فاکتورهای مثبت اخلاقی دارد و هم منفی. ممکن است گاهی زیر بار زندگی شانه خالی کند. شرایط او در قصه سخت است و رفتارش در قسمت‌های اول نباید اعتراض تلقی شود. این نقش کاملا رئال است و من خوشحالم که بعد از سریال «شوق پرواز» و بازی در نقش خانم حکمت - همسر شهید بابایی - که نقش کاملا خاص و حساسی بود، توانستم با نقشی که واقعی است دوباره مهمان خانه‌های مردم شوم.

بازیگر سریال «یوسف پیامبر(ع)» درباره متن سریال «همه چیز آنجاست» نیز گفت: من با قصه این کار از همان ابتدا انس گرفتم و به نظرم جذاب و جالب آمد که چطور آنقدر خوب به مشکلات و معضلات جامعه پرداخته است. بسیاری از جوانان این روزها با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کنند و این سریال توانسته نشان دهد که دنیا همیشه روی یک چرخ نمی‌چرخد و به خانواده‌ها می گوید وقتی با مساله در زندگی مواجه می‌شوند چگونه باید با توکل به خدا روزگار را سپری کنند.

حمیدی با اعتقاد بر اینکه فضای کاری‌مان در سریال «همه چیز آنجاست» بسیار خوب و دوست‌داشتنی است، گفت: آقای شاه‌حسینی هم به عنوان کارگردان بسیار به بازیگران لطف و هوای آنها را دارد. اگر آنها نظری نسبت به دیالوگ و نقش داشته باشند، می‌پذیرد و این ارتباط و تعامل با کارگردان به نظرم فاکتور مهمی برای یک سریال است.

الهام حمیدی همچنین در پایان گفت: تهیه‌کننده این کار نیز با تامین دسترنج بازیگران آرامشی بر فضای کار حاکم کرده است. همبازی‌هایم نیز در این سریال بسیار خوبند. به ویژه آقای مشایخی که تاکنون افتخار همکاری با ایشان را نداشتم.

«همه چیز آنجاست» به تهیه‌کنندگی داوود هاشمی و نویسندگی فیروزه قشقایی هر شب ساعت 20 و 45 از شبکه سه سیما پخش می شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها